Menu
©

Michel Perridon praat niet meer met Huub Rothengatter

37 reacties | 5029x gelezen
11-12-2003 19:53

Spyder | Op Formule1club valt te lezen dat Michel Perridon het helemaal gehad heeft met Huub Rothengatter; de manager van Jos Verstappen. De onderhandelingen met Jaguar zouden hieraan ten grondslag liggen. Michel Perridon verklaarde aan het tijdschrift Formule 1 dat hij niet meer met Rothengatter communiceert en de onderhandelingen nu samen met Raymond Vermeulen voert. Perridon haalt verwoestend uit naar Rothengatter. De keuzes van Verstappen zijn zeer beperkt met Minardi en Jordan. Perridon verklaarde verder dat hij Rothengatter half november zijn kantoor heeft uitgezet. ''Ik heb alle respect voor deze man verloren en heb hem gezegd hem nooit meer te willen zien'', aldus Perridon. Verder vindt hij Rothengatter een zakkenvuller en is hij van mening dat hij al jarenlang de verkeerde persoon geweest is voor Verstappen en zijn carrière. Volgens Perridon is het feit dat Verstappen al tien jaar lang actief is in de Formule 1, totaal niet de verdienste van Rothengatter, maar van het talent van Verstappen. [size=xx-small">[color=FDCD00">Ook dank aan Janneman voor het inzenden van dit nieuws.[/color">[/size">

Bron: formule1club.nl


❮ Vorig bericht | Volgend bericht ❯

Reacties

Frontwing1
Bronze Member

Vraag me af of Perridon wel verstandig is om op dit moment de vuile was buiten te gaan hangen. Er doen al jarenlang de gekste verhalen over de relatie tussen Huub en Jos, feit blijft wel dat ook een andere manager het niet veel beter had kunnen doen.
Verstappen heeft gewoon de pech dat hij Nederlander is. De afzetmarkt voor veel sponsors is gewoonweg niet interessant genoeg. Dus val aub nu niet allemaal tegelijk over Huub heen, maar laten we eerst afwachten waar ons Joske gaat rijden, en wat Huub zijn rol hier in was.

Eerst zien, en dan pas veroordelen...........

1 11-12-2003 20:00:38
Lollypop
Silver Member

In Perridon we trust... (?)

11-12-2003 20:04:14
Cassagrande
Junior Member

En hij is niet de eerste die dit zegt. Aan wie zou het dan liggen.............?

Huub, je lijkt de Zwakste Schakel (je weet het tenslotte nooit met Huub, en das juist zijn probleem)

Tot ziens!

0 11-12-2003 20:03:07
mrjopie
Silver Member

Nou dat gaat lekker zo!

1 11-12-2003 20:06:58
Janneman
Junior Member

Ik denk dat we er nu met de onderhandelingen op vooruit gaan. Nu kan Eddie onderhandelen met iemand die hij wel kan uitstaan.

11-12-2003 20:10:06
greywolf
Quite a regular

tja. ..nu moet ons Joske er nog achterkomen dat Huup de verkeerde manneke is voor zijn carierre,zolang hij dat niet door heeft zal hij nooit verder komen dan een minardi!!

0 11-12-2003 20:09:23
rdeur
Bronze Member

Verder vindt hij Rothengatter een zakkenvuller en is hij al jarenlang de verkeerde persoon geweest voor Verstappen en zijn carrière.

Wat heb ik jullie gezegd, het is gewoon de keiharde waarheid.

Jos, naai hem toch op straat!!!!

0 11-12-2003 20:09:26
eef64
Member

De toekomst zal het uitwijzen

1 11-12-2003 20:14:43
Cliff
Gold Member

Tja wat moet ik hier nou van denken, ik weet niet of op dit moment het juiste moment is om de vuile was wat er intern gebeurt naar buiten te brengen.

maar tja daar kunnen we pas over oordelen wanneer jos wel of geen plaats volgend jaar bemachtigt. En verder moet ik eerst nog zien of dit verhaal niet verschikkelijk is overdreven en wellicht al weer is bijgelegd.

11-12-2003 20:22:46
scratch
Silver Member

Ik vind dat perridon helemaal gelijk heeft..

ik geloof wel dat huub en jos het goed kunnen vinden en dat huub een aardige kerel is die het beste voor heeft met jos en zichzelf......

maar zakelijk gezien vind ik het een eersteklas flapdrol!!!

0 11-12-2003 20:37:44
cobra
Gold Member

zolang perridon Jos maar blijft steunen vind ik het best

0 11-12-2003 20:38:17
sjaak
Silver Member

Tja, volgens mij hebben we allemaal al gezegd wat we van Huub vonden. Laten we nu maar hopen dat Michel het nu voor elkaar krijgt bij Jordan.

0 11-12-2003 20:45:49
GSUS
Quite a regular

Echt ff de vuile was buiten hangen (Net als Jos afgelopen jaar voor de GP van Japan)

Ik vraag me af wie er nu de waarheid spreekt want Perridon heeft wel is meer wat geroepen. Zoals dat 'dan' en 'dan' alles wel rond zou zijn met Jaquar..........en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.

Huub mag zich nu gaan bewijzen door zo snel mogelijk dat felbegeerde plekje bij JORDAN te regelen.

1 11-12-2003 20:46:26
vip
Bronze Member

Heb al heel lang geroepen dat ik geen vertrouwen in Huub had. Je zag het echter al een poos aankomen dat Perridon overal binnenstapte voor onderhandelingen en dat de naam rothengatter helemaal niet aan bod kwam. Huub kan beter stoppen bij verstappen en dan gaat hij onze andere vriend maar lekker managen want die bakt er ook helemaal niets van en heeft de f1 ook nooit gehaald. groeten vip.Hiermee bedoel ik coronel.

12-12-2003 00:04:15
Macho
Gold Member

Nou ik kan me nog iets heringeren dat ene Eddie jordan jos niet nam omdat ene huub R. zijn manager dus komt dat nou mooi uit..

Eddie Jordan die Huub (net als perridon) maar een zakkenvuller vond..!

(mensen kennis denk ik dan maar)
Jos had Willie Weber kunnen nemen (moeten nemen) 10 jaar geleden want die wilde maar wat graag toen schumi nog geen kampioen was.. en jos F3 kampioen werd in '93 bij toevallig het Duitse WEBER F3 team... dit foutje kost hem een glansrijke carriere in de F1!!

2 11-12-2003 20:51:08
HDFrank
Silver Member

macho, mijn gedachten.

Het EJ en HR verhaal was gecompliceerd!

De willy W fout , moet Jos alle jaren betreuren..

We Trust the future........

11-12-2003 21:11:13
GertjanO
Member

[quote]Jos had Willie Weber kunnen nemen (moeten nemen) 10 jaar geleden want die wilde maar wat graag toen schumi nog geen kampioen was.. en jos F3 kampioen werd in '93 bij toevallig het Duitse WEBER F3 team... dit foutje kost hem een glansrijke carriere in de F1!![/quote]

Willie Weber, dat was ook de Manager die ene Tom Coronel in de Arrows van 2000 zou krijgen nadat Tommie in '99 Nippon kapioen was geworden in Japan. Ik heb het geweten, volgens mij zat er toch echt ene Jos Verstappen in die Bolide.

Ik kan mij vergissen, maar is/was Willie Weber ook niet de Manager van Katja Punsgen?? Glansrijke carriere heeft zij gehad, alleen motoren van zo'n beetje de slechste teams die er te vinden zijn. Nee hoor, als Jos Willie als Manager had gehad, dan was alles goed gekomen.

Volgens mij kan Willie Weber veel zolang de achternaam maar Schumacher is. (eerst zien of hij Ralf bij Williams kan houden!)

11-12-2003 22:40:00
bossies
Rookie

He he eindelijk eens iemand in Jos zijn vrienden kring die de keiharde waarheid zegt , Jos had nooit in zee moeten gaan met deze boerenlul
maar gelijk een contract met Willie Weber moeten
tekenen toen ie nog bij Benetton zat!!!!!!!!!!!
Nou Michel Perridon ik hoop nu dat JIJ Jos nog kan redden voor de F1!!!dus snel Willie Weber
bellen dus een nieuw managementteam voor Jos
the Boss: Raymond Vermeulen,Michel Perridon
en Willie Weber met dit team kan Jos misschien zijn carriere nog in stijl proberen af te sluiten

0 11-12-2003 21:49:45
GSUS
Quite a regular

Heb je gelijk in Macho!!

En dan hebben we gelijk het antwoord op de vraag waar JOS volgend jaar gaat rijden:

:laser:Huub en Eddie kennen elkaar wel schieten :laser:

dus

Minardi of een andere klasse want nu nog van manager wisselen is een beetje te laat (10 jaar om precies te zijn).

0 11-12-2003 22:17:25
onejan
Junior Member

Dit is makkelijk praten, maar al jaren roepen we was bij Weber gebleven.
Het blijft altyd koffiedik kijken maar Rothengatter
ik weet het niet. Een controverse bij veel van de teameigenaren is er altijd geweest, voor een aantal jaren geleden nog bij Jordan.
Misschien pakt deze eventuele breuk goed uit voor Jos

0 11-12-2003 23:52:45
sjaak
Silver Member

Huub er is eventueel nog een aanstormend talent waarvan je de carriere nog van kan verpesten alberts, geef hem een belletje.

0 12-12-2003 08:33:40
leonardo
Rookie

Het is niet de eerste keer dat Huub in het geding komt.
Verstappen heeft al eens eerder een contract aangeboden geboden gekregen van Jordan. Toen heeft hij het contract teruggestuurd met een extra 0.
Ik hoop van harte dat Verstappen nu zelf eens ingrijpt en alleen met vermeulen verder gaat.
Het gaat hier maar om een ding: Jos in een formule 1 auto te krijgen voor 2004 en 2005.
Als Jos het dit jaar niet lukt om op de grid te staan kan hij het wel vergeten.

Tevens wil ik de echte sponsors van Nederland bedanken voor hun inzet voor Jos.
Maar er zijn nog altijd sponsors die thuis op bank zitten en niet hun nek willen uitsteken.
Door dit fenomeen heeft red-bull het wel afgemaakt en Jos niet . Nederland BEDANKT.

0 12-12-2003 09:04:43
Referee
Silver Member

Als Jos Michel zijn woorden(dat hij grenzeloos vertrouwen heeft in Perridon) nu eens ter harte neemt, zullen zijn ogen misschien eens opengaan. Huub bedankt voor t verknallen van Jos zijn carriere en tot nooit ziens!

0 12-12-2003 09:19:09
Geert
Senior Member

Perridon had z'n mond moeten houden!!!
Ook al kan ie Huub z'n bloed wel drinken. Het is alleen maar ten nadele van Jos om op deze manier alles zo opstraat te gooien.
Iedere teambaas ligt nu krom van het lachen over dit groepje amateurs. Zo wordt het alleen maar lastiger een plek te vinden voor Jos.
Het schijnt dat Eddy Jordan ook niet al te best met Huub op kan schieten. Maar als Perridon extra toenadering bij Eddy zoekt door aan te geven dat hij en Huub elkaar niet meer spreken, had hij dit achter de schermen moeten doen en niet op deze manier.

Groeten,
Geert

0 12-12-2003 09:19:48
spawn24
Rookie

Ik denk zelf als je tussen de regels door leest dat het voor jos al te laat is bij jordan en dat daaron micheal perridon zo kwaad is op huub omdat die meer wilde dan nodig was ofzoiets.
want het was half november de ruzie gelijk met het belletje van eddy joran.
Ik zou het echt jammer vinden geen jos in de f1
daarom als het moet dan nog maar 1 jaar minardi voor je fans en proberen er het beste van te maken misschien pakt de one engine rule goed uit

al met al jos veel succes spawn24

ps even geen ruzie meer maken doe dat later maar als alles klaar is

2 12-12-2003 09:45:42
DO
Member

Inderdaad, was het niet zo dat Eddie Jordan rechtstreeks contact heeft gezocht met Perridon?
En dus niet met Huub?

En dat er vervolgens een aantal kinderachtige onderlinge spelletjes hebben plaatsgevonden waar uiteindelijk Jos de dupe van is geworden?

Do, die vindt dat Huub z'n kansen heeft gehad en nu moet OPROTTEN(gather)

12-12-2003 10:32:46
DO
Member

Misschien is DTM wat?

12-12-2003 10:34:25
DeNak
Bronze Member

Het kan verkeren. Toen Jos in de bloedsnelle A21 rondreed wisten de TV-stations niet hoe snel ze Huub in het commentaarhokje moesten krijgen. Goed gedaan jongen!

Nu zit Jos in een uitzichtloze positie en iedereen valt weer over Huub heen. Klasse jongens!

Feit is dat Jos behoudens zijn goed stuurmanskunsten ook behept is met een vreselijk humeur waarmee hij zijn hele omgeving kan frustreren. Deze karaktereigenschap is elke teambaas in de F1 bekend. Ook dat Nederland makrttechnisch helemaal nieeeeeeeeeeeeeeeeeeets voorstelt. Dan heb je al gauw de situatie dat Jos links en recht gepasseerd wordt door minder getalenteerde maar op andere gebieden beter toebedeelde coureurs.

Het is echt niet alleen Huub die er voor zorgt dat Jos nergens meer terecht kan. Daar heeft Jos wellicht een nog groter aandeel in gehad. En de zaak wordt nog een stuk beroerder door de bemoeienissen van mijnheer Perridon die zijn ego 24 uur per dag lijkt te strelen.

Ik denk dat met deze actie de F1-carriere van Jos gesloten wordt.

0 12-12-2003 10:30:52
DeNak
Bronze Member

Krijgt ie weer met Frentzen van doen. Lijkt mij ook niet al te super. Zit Jos al een tijdje dwars met van alles.

1 12-12-2003 11:39:03
DO
Member

Ook wel weer lachen, met een DTM-wagen kan Jos zijn grote vriend Frenzen ongestraft van de weg af duwen, dat gebeurt wel vaker in DTM-races

Hoop toch dat het F1 blijft voor Verstappen in 2004, DTM kan altijd nog!

12-12-2003 12:03:29
fastmac
Member

Ik wil eerst wel eens zien wat er met de kerst bekend gemaakt wordt.

0 12-12-2003 12:35:23
f1freak
Silver Member

Hoe het ook afloopt, hopelijk heeft dit geen consequenties voor Jos zijn kansen.

0 12-12-2003 19:10:34
;