Menu
© Mercedes
Nieuws

Komt Hamilton in 2022 terug?

10 reacties | 1179x gelezen
20-12-2021 10:10

ewald | Nico Rosberg en Jenson Button weten het zeker. Lewis Hamilton zal in 2022 gewoon aan de start van het seizoen verschijnen.

Bron: Sky Sports

Ja, er is uiteraard wat twijfel over zijn motivatie en gedrevenheid voor het aankomende jaar na het verliezen van de wereldtitel aan Max Verstappen. Hij zal dit verlies moeten verwerken maar het is bijna zeker dat hij de strijd weer aan zal gaan.

In een interview zegt Button hoer het volgende over: "Er zijn meerdere scenario’s mogelijk. De spanningen zijn enorm hoog opgelopen en we zijn allemaal emotionele wezens. Persoonlijk denk ik niet dat Lewis weg zal lopen. Zeker nu niet nadat hij verloren heeft. Ik denk dat hij in maart sterker dan ooit terugkomt."

Voormalig teamgenoot Rosberg denkt ook dat Hamilton terugkomt. "De manier waarop Hamilton verloor was natuurlijk verschrikkelijk voor hem. Het zal dan ook nog wel even duren voordat hij daar overheen is. Maar ik denk dat hij er het volgende seizoen gewoon weer staat. Het zal om alleen wel de nodige moeite kosten om 2021 achter zich te laten."


❮ Vorig bericht | Volgend bericht ❯

Reacties

RuudK
Silver Member

Hoop van harte dat hij er volgend jaar weer bij is. Hoop ook dat Russel zelfde materiaal en kansen krijgt van Mercedes en dat de titelstrijd dan zal gaan tussen Russel en Max. Als dat gebeurd dan zal de klaagzang van Lewis over de boordradio hielaries zijn.

1 20-12-2021 10:18:42
cajos
Bronze Member

Russel zal wel opdracht krijgen om netjes ACHTER Lewis aan te rijden net zoals Bottas jaren heeft gedaan in opdracht.

20-12-2021 15:05:06
bengelke
Gold Member

ik stond zojuist buiten, en heb hore waaien dat hamilton gewoon van stoeltje wisselt, met de nieuwkomer zhou, bij williams

0 20-12-2021 15:58:48
arts3
Silver Member

Hij krijgt wel een grid straf van 10 plaatsen naar achteren omdat hij weigerde naar
Het Gala te gaan.Hij vertegenwoordigt wel het Grootkapitaal.

0 20-12-2021 16:15:47
KawaEd
Senior Member

Gaan we weer Arts3.......kinderachtig strafjes uitdelen......uit de zandbak gewaaide Arabier die zich ff moet laten gelden als nieuwe Headhoncho.....kap met die onbenulligheden en RACE!

1 20-12-2021 20:09:21
Geeke
Silver Member

Kinderachtig is niet komen opdagen, straf is gewoon verdiend. De regels zijn er niet voor niets. Lewis kiest bewust ervoor om niet op te dagen, dan weet je ook de consequenties. Geldt voor iedereen, ook voor Sirrrr Lewis. Daarbij denk ik dat Russell vanzelf snel genoeg de nieuwe eerste man wordt, dan heb je kans dat Lewis het halverwege al opgeeft :)

21-12-2021 10:27:46
KawaEd
Senior Member

Hamilton naar Ferrari?....zou zo maar kunnen nu hij door Toto is verneukt.

0 20-12-2021 20:10:29
KawaEd
Senior Member

Geeke, laat me niet lachen.....Russel? ...een overgewaardeerde "Kingsman" bakt er geen pepernoot van...heeft afgelopen seizoen totaal geen talent of drive laten zien.....strafjes voor het nieuwe seizoen moeten we van af.....vooral buiten de baan!!

2 21-12-2021 23:29:13
arts3
Silver Member

Russell mocht invallen voor Hamilton toen die Corona had en hij won bijna de race.
Dit geeft wel aan dat ook mindere coureurs in de auto van Hamilton wereldkampioen kunnen worden.Dat belooft wat voor het het volgende seizoen
Wanneer alles anders is!

22-12-2021 15:34:53
RCH
Quite a regular

Mindere coureurs? Vast geen Formule 1 fan.

07-01-2022 19:27:55
;