Menu
© Pirelli
Nieuws

Verstappen: "Met de juiste auto versla ik Hamilton"

7 reacties | 1007x gelezen
05-02-2020 08:02

ewald | Max Verstappen gaat ervan uit dat hij Lewis Hamilton kan verslaan.

Bron: BBC

Verstappen gelooft dat Hamilton het de afgelopen jaren niet echt moeilijk gehad heeft en dat hij altijd de wind mee gahad heeft.

"Hamilton is zeker één van de beste coureurs ooit. Hij heeft misschien wel een engeltje op zijn schouder maar hij is zeker geen God."

"Ik kan met de juiste auto Hamilton zeker verslaan." Verstappen wil met de nieuwe auto, de RB16, het Hamilton dan ook erg moeilijk gaan maken.

"Als ik de druk op ga voeren wordt het wel lastiger voor hem. Zonder enige druk kan je op 97 procent blijven rijden. Dan maak je maar één fout per jaar, Ik wil vanaf het begin van het seizoen de druk op gaan voeren zodat ik Hamilton mentaal uit balans kan brengen."

"Ik denk dat het niveau van ons beide omhoog kan. Ik wil dan ook wel eens een gevecht met hem aangaan als we echt dichtbij elkaar zitten." Aldus Verstappen


❮ Vorig bericht | Volgend bericht ❯

Reacties

f1stevie
Silver Member

wat een stoere taal weer... je hebt amper 3 races gewonnen vorig jaar, je verdiend al een pak geld wat in mijn ogen ferm overdreven is, je hebt nog niets bewezen...
laat er ons ook nog bij vertellen dat min 50% van de rijder met zo'n wagen of even snelle wagen als LH die hem ook zouden kunnen bedreigen en vergeet vooral je teammaat en Leclerc niet....
ik zou het wel leuk vinden mocht je uw doelstelling halen na 4 jaar hetzelfde te moeten lezen, maar verkoop het vel van de beer niet voor hij geschoten is .

2 05-02-2020 09:15:23
Geeke
Silver Member

Hij heeft zich zeker al bewezen, weinig coureurs die zo kunnen maximaliseren als hij. Zijn "teamgenoot" Leclerc (?) hoort zeker in het rijtje thuis dat net iets meer uit de bolides kan halen. De kwestie is meer dat Hamilton misschien niet zool goed is maar meer de techniek waar hij op zit. Max heeft gelijk dat als je lang verwend bent geweest het niet makkelijk is als er opeens veel meer druk komt, zie Vettel, de teamgenoot van Leclerc.

05-02-2020 10:14:04
Jan1947
Bronze Member

Stoere taal Stevie. Maar je vergeet dat alle liefhebbers van de sport Max als de smaakmaker van de afgelopen jaren zien. Ik denk dat jouw opmerking "je hebt nog niets bewezen" totaal onterecht is. Tenzij je de laatste paar jaar geen Formule 1 gezien hebt.

05-02-2020 11:22:09
arts3
Bronze Member

Max bedoeld de laatste race in AbuDhabi waar hij niet bij Hamilton kon komen.Hij klaagde over zijn gaspedaal,of was het politiek.

0 05-02-2020 10:57:26
f1stevie
Silver Member

@Geeke
ik had het over Max zijn teammaat Albon en Leclerc staat duidelijk te lezen.
Max geef gewoon bewezen dat hij snel kan zijn, maar dat doet Leclerc ook in de Ferrari met Vettel
dus is hij ook GOD niet... het is de nieuwe generatie zou er nog moeten aan mankeren dat ze trager zijn, vergeet ook niet dat LH 35 jaar is en das bijna pensioen leeftijd voor de F1

@Jan1947
zelfde als hier boven staat... als smaakmaker ja idd daaraan zie je dat de hele F1 een circus geworden is met poppetjes die ze zelf naar voren schuiven want het moet immers veel en heel veel geld opbrengen... alles word rond de tafel beslist...

en natuurlijk zal Max WK worden.... de smaakmaker zoals je zelf zegt, want die brengt centen op en enkel daar is het nog om te doen!

voor alle duidelijkheid ik heb niets tegen Max en ben vooral geen LH fan ook want ik vind ook dat hij alles op een blaadje geeft gekregen..... maar laten we gewoon eerlijk zijn de F1 is niet meer wat het was en zal ook nooit meer zo worden, mss is volgend seizoen een ander team dat de eerste ronde 2sec wegrijd en dan hebben we weer aan ons been voor een x aantal jaren

1 05-02-2020 18:18:40
Jan1947
Bronze Member

Ik vind dit zo'n zwamverhaal dat ik er eigenlijk niets aan toe te voegen heb. Met 1 uitzondering. Jij praat vanuit een frustratie over geld. Dat het allemaal alleen maar om geld gaat. Ik heb in de afgelopen drie jaar fantastische autosport gezien en daar heb ik van genoten. En Max heeft daar een zeer belangrijke rol in gespeeld. En dat toppers goed verdienen is in de sport al jaren zo. Geldt voor elke sport. Maar als je bij het kijken naar de sport alleen maar aan geld denkt ben je geen echte liefhebber