Menu
© Red Bull
Nieuws

Verstappen over Vettel: "Zijn rijstijl moet aangepast worden"

14 reacties | 2042x gelezen
25-06-2018 08:09

ewald | Bij de officiële persconferentie na de Grand Prix van Frankrijk zat Max Verstappen met een grijns op zijn gezicht.

Bron: Formule1nieuws

Hij gaf zijn ongezouten mening over de straf die Vettel kreeg na zijn incident met Bottas. Hij vindt dat Vettel zijn rijstijl misschien wel aangepast dient te worden.

"Het is echt te weinig die vijf seconden straf die hij kreeg, een tijdstraf in deze is volgens mij niet op zijn plek. Ik denk dat ze met Sebastian Vettel moeten gaan praten net zoals ze met mij gedaan hebben en hem zijn rijstijl aan laten passen. Denk dat hij daar wel wat van leert en dat hij het de volgende keer niet meer doet.

Door de fout van Vettel kwam hij op een teleurstellende vijfde plek en verliest hierdoor de leiding in het wereldkampioenschap.


❮ Vorig bericht | Volgend bericht ❯

Reacties

Ikaros
Senior Member

Beetje een vreemd bericht dit. Normaal prijs ik dit forum voor hun nieuwsberichten maar de manier waarop dit gepresenteerd wordt, nergens staat dat hij dit met een brede grijns/knipoog in die persconferentie zat. Het wordt hier gepresenteerd alsof hij het meende...
Krijgen we dan ook nog een bericht over Lewis die geweld promoot door aan Max te vragen of Vettel de journalisten moet 'headbutten'?

3 25-06-2018 08:34:00
F1Fan76
Moderator

Hier kun je zien wat er letterlijk door Max gezegd is, het is inderdaad met een flinke knipoog. https://youtu.be/nOgu_1ch89s

25-06-2018 08:43:07
Jan1947
Silver Member

De kop van dit artikel luidt|:
ewald | Bij de officiële persconferentie na de Grand Prix van Frankrijk zat Max Verstappen met een grijns op zijn gezicht.
Lijkt me duidelijk genoeg.

25-06-2018 09:14:32
ewald
Webmaster

Ikaros. Denk dat je ergens overheen leest. Er staat toch duidelijk: "Bij de officiële persconferentie na de Grand Prix van Frankrijk zat Max Verstappen met een grijns op zijn gezicht."

25-06-2018 10:24:02
f1stevie
Silver Member

kan het nog erger? het omhoog gevallen broekventje die bijna iedereen van de baan gereden geeft met zijn roekeloze kartrijstijl zal een zeggen hoe een 4 voudig WK moet rijden, hij geeft eens 2 races na elkaar geen brokken gemaakt! (hulde)
aan de andere kant mag hij nog blij zijn dat zo de top door elkaar geschud werd, anders had hij nooit P2 kunnen pakken!

3 25-06-2018 09:50:29
F1Fan76
Moderator

Kan het met jou nog erger? Tjonge jonge jonge, als je een reactie van Max met een duidelijke knipoog niet snapt, dan zit de frustratie dat Max geen Belg wil zijn bij jou nog dieper dan ik dacht. Als Max een fout maakt moet het door jou altijd nog een beetje uitvergroot worden, doet hij het goed is er ook wel weer wat op aan te merken, zijn reacties zijn niet goed... echt, ik begin bijna medelijden met jou te krijgen.

25-06-2018 10:25:47
Binatang
Silver Member

Misschien even een keertje van bil gaan, lucht wat op.

25-06-2018 16:42:15
vnons
Senior Member

Is er nu echt geen F1 site in Belgie waar je lekker je gal kan gaan spugen over Max ?
die jongen kan bij jou echt nooit iets goed doen ,en met dit soort opmerkingen zie ik (en met mij vele anderen) je liever vertrekken.

26-06-2018 06:41:55
Speedster
Bronze Member

Max veliest zijn gevoel voor humor niet....prachtig! En niets was op Vettel gericht, de pers mag zich (m.i. terecht) aangesproken voelen. Go Max!!!

0 25-06-2018 14:50:31
lars75
Diamond Member

Beetje sensationele kop, erg jammer dat het zo clickbait achtig opgeschreven is.

Resultaat is wel clicks...

0 25-06-2018 19:14:50
f1stevie
Silver Member

@vnons

doe de waarheid nu echt zo'n pijn in je ogen... heb jij al eens Facebook gelezen, daar gaan ze er pas over,
bij mij weten ga ik niet over de lijn heen, door de waarheid te vertellen en ik zie dan ook geen enkele reden om op te stappen!
en sorry jongens dat ik geen Max bril op heb, mss komt dit nog wel als hij rijd gelijk het moet zonder veel van die blabla krijgt hij er een fan bij

1 26-06-2018 10:46:06
F1Fan76
Moderator

Iedereen is het weer laaiend met je eens (Not!), maar al die anderen snappen het natuurlijk weer niet. Je fanclub wordt steeds groter...

@vnons de meeste mensen reageren niet eens op dat gel?l in de ruimte van f1stevie, als je een paar keer flink tegen hem ingaat reageert hij vanzelf niet meer op je. :-)

26-06-2018 11:28:07
f1stevie
Silver Member

het is alleen zo dat de meeste er niets durven over zeggen om gewoon geen vlaag Orange kak over de kop te krijgen, maar het is al jaren bekent op deze site, je hebt pro's en contra's en geen 1 wil zijn gelijk of ongelijk toegeven, dat was in de tijd met Vettel ook zo, je was er voor of je had kak over je heen...
maar wees maar 1 ding zeker , ik ben niet bang van jullie Orange kak en zolang ik kan zal ik mijn mening geven en ga me niet laten wegjagen door een handvol hypocrieten!

1 27-06-2018 09:33:43
F1Fan76
Moderator

Nogmaals, kritiek is niets mis mee. Als Max het niet goed doet ben ik ook kritisch. Alleen jij probeert het altijd erger te maken dan het is. Zo ook dit artikel, ieder weldenkend mens die het filmpje aandachtig heeft bekeken en goed geluisterd heeft weet dat zijn commentaar niets met Vettel te maken heeft, maar een duidelijke sneer naar de media. Maar dat jij dat wilt gebruiken om een lading Belgische kak over Max heen te storten, tja raar hè dat je tegengas krijgt op een Nederlandse site. En als je het over hypocrieten hebt, kijk eens in de spiegel.

27-06-2018 13:58:34
;