Menu
© Formula 1
Achtergrond

Reacties op nieuw logo F1: "Jean Todt heeft de ziel van de F1 verkocht"

13 reacties | 7966x gelezen
01-12-2017 10:00

EvDelft | De topcoureurs in de Formule 1 hebben koel gereageerd op het nieuwe logo in de Formule 1. Het lijkt erop dat ook veel fans het nieuwe logo maar niets vinden.

Bron: Wheels24.co.za

Eerder werd bekend gemaakt dat het complete stempel van de nieuwe eigenaren op de Formule 1 niet volledig zou zijn tot het begin van 2018. Echter, na afloop van de podiumcermonie van de Grote Prijs van Abu Dhabi werd het nieuwe logo getoond voor de Formule 1.

Sean Bratches, de commercieel directeur van de Formule 1, liet weten: "We wilden het nu alvast presenteren, zodat onze partners kunnen zien hoe zij het logo kunnen gebruiken."

Sebastian Vettel reageerde op de 'vliegende 1', zoals die door Bernie Ecclestone in 1993 werd geïntroduceerd: "Ik vind het oud logo beter."

Het logo dat nu door Liberty Media is geïntroduceerd lijkt erg veel in huisstijl op dat van ESPN.

Fans lieten duidelijk weten het nieuwe logo maar niets te vinden. Op uitnodiging van Wheels24 reageerden de fans massaal. Hieronder enkele veelzeggende reacties.

"Het nieuwe logo is simpel, zoals de Amerikanen. Jean Todt heeft de ziel van de Formule 1 verkocht."
"Het nieuwe logo is het begin van de veramerikanisering van de Formule 1."
"Het nieuwe logo ziet er al gedateerd uit voor het wordt gebruikt. Jaren '80."
"Ik hoop dat ze het logo gratis hebben gekregen. Alsof het ontworpen is in een kleuterklas."


❮ Vorig bericht | Volgend bericht ❯

Reacties

;