Menu
©

Ferrari moet beter presteren

8 reacties | 1130x gelezen
11-11-2016 17:05

ozzyexowaw | Ferrari wordt onder druk gezet door Ferrari-baas Sergio Marchionne. Ferrari moet beter presteren zonder buitensporig veel geld uit te geven.

Bron: http://www.newsnow.co.uk

"Ik heb al met het nodige geld gesmeten voor het team en in het verleden is dat vaker gedaan", stelt Marchionne tijdens de presentatie van de kwartaalcijfers van Ferrari. "Het geld moet maar eens beter gebruikt worden."

Ferrari geeft naar verluidt al meer geld uit aan het Formule 1-programma dan alle andere teams, rond de 450 miljoen dollar per jaar. Desondanks heeft Ferrari in 2016 nog geen enkele Grand Prix gewonnen, dit is net zoals in het jaar 2014.
"We moeten afwachten en terughoudend zijn over onze verwachtingen en maar zien hoe onze auto het in 2017 doet. We zijn niet blij hoe het nu gaat, maar hebben wat organisatorische veranderingen doorgevoerd", aldus Sergio. Welke veranderingen dit zijn is nog onbekend.



❮ Vorig bericht | Volgend bericht ❯

Reacties

f1stevie
Silver Member

ben geen Ferrari fan, maar ik vind het eerlijk gezegd zielig hoe ze erbij rijden net als MClaren trouwens teams met zo'n mega budget raken gewoon niet bij de top, Ferrari loopt nu al jaren achter de feiten aan, in het begin van het seizoen viel het enigszins nog mee.... maar als je nu ziet dat ze.. weer verslagen door red-bull, denk ik toch dat er eens een grote bom moet vallen binnen de muren van Ferrari

0 11-11-2016 17:50:28
ozzyexowaw
Moderator

Er zullen vast koppen gaan rollen, zal eerst wel bij Maurizio Arrivabene gebeuren, ze lopen elke keer achter de feiten aan.

1 11-11-2016 18:12:27

Ik heb hier voor de komende winterstop nog een leuk artikeltje over... ;-)

11-11-2016 18:23:13
Sicko
Gold Member

Zoals het op onze site gebracht wordt:
"Ik heb al met het nodige geld gesmeten voor het team"
zou meteen het ontslag van Marchionne moeten betekenen. Vooral het "IK" is diepzwarte fout en bijna niet te geloven dat de hoogste baas van Ferrari dat gedaan zou hebben.

Dat houdt in dat hij voor te veel geld (incapabele) coureurs heeft binnen gehaald en een incapabele teambaas heeft aangesteld.

Marchionne ook exit? Samen met Vettel, Räikkönnen en Arrivabene? Het roer moet òm bij Ferrari.



2 11-11-2016 18:43:16
f1stevie
Silver Member


Sicko schreef:
Zoals het op onze site gebracht wordt:
"Ik heb al met het nodige geld gesmeten voor het team"
zou meteen het ontslag van Marchionne moeten betekenen. Vooral het "IK" is diepzwarte fout en bijna niet te geloven dat de hoogste baas van Ferrari dat gedaan zou hebben.

Dat houdt in dat hij voor te veel geld (incapabele) coureurs heeft binnen gehaald en een incapabele teambaas heeft aangesteld.

Marchionne ook exit? Samen met Vettel, Räikkönnen en Arrivabene? Het roer moet òm bij Ferrari.






stel dat je gelijk heb ... wie zou het dan beter doen in een Ferrari die steeds minder presteert of de rest die verbeterd terwijl Ferrari gewoon stil blijft staan, je mag de beste rijder in deze Ferrari zetten... winnen zal je niet!

11-11-2016 19:40:25

Ik vind het een rare gedachtegang dat in jouw ogen alléén de coureurs schuldig zijn aan de slechte prestaties. Misschien is het wel zo dat de auto niet goed genoeg is... heb je daar wel eens aan gedacht?
Moet Ferrari dan maar iedereen ontslaan?

12-11-2016 08:36:23
Camiel221
Nieuwspress