Menu
© Williams

Martini viert carrière van Massa met eenmalige nieuwe livery

9 reacties | 1145x gelezen
11-11-2016 11:03

EvDelft | Martini heeft laten weten dat de bekende kleurstelling op de auto van Felipe Massa, ter ere van zijn laatste thuisrace, een klein beetje aangepast zal worden.

Bron: WilliamsF1.com

De verrassende verandering is de eerste van zijn soort voor een partner in de Formule 1. Deze werd onthuld op het Autodrome José Carlos pace, vandaag. Het traditionele 'Martini' is vervangen door 'Massa', en op de achtervleugel staat het woord 'Obrigado', wat 'Dank je' in het Portugees is.

Massa: "Ik heb altijd gezegd dat ik in de mooiste auto van het veld rijd, maar dit is wel een hele nieuwe definitie ervan. Ik heb nog nooit gehoord van een sponsor die dit doet voor zijn coureur. Ik voel me vereerd en ik lieg niet als ik zeg dat ik emotioneel ben. Maar dit laat zien hoe bekend Martini met de Formule 1 is. Ze zijn meer dan alleen maar een sponsor. Ze zijn een echte partner en een fan van deze prachtige sport. Ik ben blij dat zij deel uitmaken van mijn team."

Felipe Massa kwam in 2014 bij Williams Martini Racing toen hij de teamgenoot werd van Valtteri Bottas. Tijdens de Grote Prijs van Italië, afgelopen september, kondigde hij aan zijn helm aan de wilgen te hangen. Zijn laatste Formule 1-race zal over twee weken zijn in Abu Dhabe, en dat zal zijn 250ste start zijn in de Formule 1.



❮ Vorig bericht | Volgend bericht ❯

Reacties

Hell_Pet
Bronze Member

En dan net zoals Coulthard in de eerste bocht eruit crashen.

1 11-11-2016 11:25:34
Sicko
Gold Member


Hell_Pet schreef:
En dan net zoals Coulthard in de eerste bocht eruit crashen.


Ja, dat zou wat zijn!
Coulthard bleef, net als Massa, ook veel te lang hangen in de F1. Laten we niet de carrière, maar het afscheid van Massa vieren.

11-11-2016 15:17:17
F1Fan76
Moderator

Ik heb nog nooit wat met de coureur Massa gehad, maar ik gun hem een fantastische laatste thuis GP. Het is hem gegund.

0 11-11-2016 16:51:02
Misjab
Gold Member

@ moderators; Mn reactei is verdwenen! Er staat wel 4 reacties maar er staan er maar 3 en niet die van mij meer.

Anyway ik had alleen gezegd dat dit een toffe actie van martini is. Leuk verzonnen, en daarnaast waarschijnlijk ook nog commercieel nog slim ook, want hiet gaat veel aandacht naar uit

2 11-11-2016 17:48:38
Sicko
Gold Member


Misjab schreef:
@ moderators; Mn reactei is verdwenen! Er staat wel 4 reacties maar er staan er maar 3 en niet die van mij meer.

Anyway ik had alleen gezegd dat dit een toffe actie van martini is. Leuk verzonnen, en daarnaast waarschijnlijk ook nog commercieel nog slim ook, want hiet gaat veel aandacht naar uit


Is mij ook een paar keer overkomen. Gemeld via een post.

11-11-2016 18:49:01
Gallardo
Hoofdredacteur


Misjab schreef:
@ moderators; Mn reactei is verdwenen! Er staat wel 4 reacties maar er staan er maar 3 en niet die van mij meer.

Anyway ik had alleen gezegd dat dit een toffe actie van martini is. Leuk verzonnen, en daarnaast waarschijnlijk ook nog commercieel nog slim ook, want hiet gaat veel aandacht naar uit


Dat schijnt helaas vaker voor te komen, waar dat aan ligt kan ik niet zeggen. Hopelijk is dat met de nieuwe site straks helemaal over.

Excuus voor het ongemak.

11-11-2016 23:31:32
Mathon
Bronze Member

Ach, ik ga die kleine huilebalk toch wel een beetje missen denk ik.

1 11-11-2016 21:03:54
Misjab
Gold Member


Mathon schreef:
Ach, ik ga die kleine huilebalk toch wel een beetje missen denk ik.


Ik echt helemaal niet. Ik mocht hem graag in het begin van zijn carriere, maar hij draagt nu echt helemaal niets meer bij; geen mooie gevechten of acties, geen spanning, geen leuke commentaren of interviews, gewoon helemaal niets interessants. Zn tijd is gewoon voorbij en is goed dat ie wat anders gaat doen. Ik kijk liever volgend jaar hoe een rijkeluiszoontje loopt te stuntellen.

12-11-2016 11:52:21
;