Menu
©

Hamilton excuseert zich voor pitstop fout

17 reacties | 3901x gelezen
24-03-2013 17:03

rob1981 |

Lewis Hamilton heeft bij Mercedes Grand Prix zijn verontschuldigingen aangeboden. De Mercedes coureur vergistte zich in het team bij zijn pitstop. Hamilton wilde stoppen bij zijn oude team McLaren. "Ik begrijp dat het er leuk uit moet hebben gezien, maar ik weet niet waar ik met mijn gedachtes was" laat Hamilton weten. De monteurs van McLaren zagen de wereldkampioen van 2008 aankomen en gaven de Mercedes coureur gelijk ruim baan en gebaarden dat hij door moest rijden. Hamilton begreep de boodschap en zette z'n rechtervoet weer op het gas om zich bij zijn eigen monteurs te voegen. "Het leek een beetje op wat Jenson (Button) meemaakte tijdens de Chinese Grand Prix in 2011" zegt Hamilton. "Voor zolang dat ik bij McLaren m'n pitstops heb gedaan was dit misschien wel de snelste. Maar m'n excusses naar Mercedes toe" besluit Hamilton. Nog tijdens de race circuleerde deze foto op het internet.

Bron: Bangkok Post


❮ Vorig bericht | Volgend bericht ❯

Reacties

mika1
Gold Member

Ik heb er erg om kunnen lachen haha. Ben erg gelukkig over de pace van Mercedes, het team heeft echt stappen vooruit gezet.

Toch niet zo'n slechte move gemaakt!

0 24-03-2013 18:00:49

Rookie

Tweet van Mac:

https://twitter.com/TheFifthDriver/status/315741464393023488

3 24-03-2013 18:17:01
mbbenz
Quite a regular

Hamilton wilde gewoon even zn mooie en snelle bolide laten zien aan zn vorige werkgever.

24-03-2013 18:20:12
thatstho
Silver Member

Hoe serieus ben je dan met
je sport bezig..
wat een blamage zeg!!!

24-03-2013 18:46:30

@acbc: haha Prachtig! Mooi dat ze er allemaal om kunnen Lachen. Niks Blamage maar een focus door jarenlang bij een team te hebben gereden.. Grappig :lol:

24-03-2013 20:28:19
bvonk
Moderator

Wil hij dan toch terug naar McLaren? Daar kon hij altijd het gevecht aan gaan met zijn teamgenoot. We zullen zien wat de toekomst brengt, denk dat hij op het moment tevreden is bij Mercedes.

Foutjes kunnen maar hier dacht hij even dat hij nog bij McLaren zat, Button zijn fout was toch anders want dat kwam omdat hij even met instellingen op zijn stuur bezig was.

0 24-03-2013 19:24:28
Deefje
Silver Member

Het zag er ook grappig en een beetje stom uit.De reactie van Nicole Scherzinger vond ik helemaal geweldig,ze kwam niet meer bij.

Het kostte Lewis geen positie dus het is verder ook geen probleem.

Die foto is trouwens ook heel erg leuk...

0 25-03-2013 10:54:47
WerfieF1
Bronze Member

Ik vind deze blunder van Hamilton weergaloos ! Het laat zien dat Hamilton ook maar gewoon een mens is van vlees en bloed . . . . .

Ik kan me voorstellen dat de druk om een pitstop nog hoger ligt dan een paar rondes op 100% te rijden aangezien je terug gaat in snelheid, je toch nog relatief snel aan komst stormen op je engineers etc. etc. etc. , als je dan zoveel jaar Mc. Laren weg hebt dan kan ik me goed voorstellen dat de "wit / rode coveralls herkenbaarder zijn dan de grijs / groene" . . . .

Hamilton , voor mij hoef je hiervoor geen excuses aan te bieden. Ook vond ik je reactie op het podium sportief aangezien je wist dat Nico sneller was gister. Als je het in mijn ogen geheel super gedaan had dan had jezelf Nico voorbij laten gaan . . . . . Helaas is de F1 hiervoor te politiek al vind ik diep in mijn hart de actie van Vettel SUPER ! Mede door het feit dat hij in de regen de RBR op pole wist te zetten en heerlijk teamorders negeerde is hij gestegen bij mij (nooit gedacht dat ik dit nog een keer ging zeggen).

Anyway genoeg actie de eerste twee races, op naar China !

1 25-03-2013 12:13:27
MadMarkie
Diamond Member

Ik denk dat niemand hier vuiligheid van of kan en wil maken. Dit was gewoon leuk en menselijk, niets aan de hand, zelfs bij McLaren en bij Mercedes zullen er wat smileys op de gezichten hebben gestaan :lol:. Ik vond hem fantastisch

25-03-2013 15:34:03
Indo-Lee
Gold Member

Het was harstikke grappig om te zien. Ik had graag de reacties willen horen van de McLaren pitcrew.

1 25-03-2013 18:32:40

@Indo-Lee: het was al snel dat ze op twitter begonnen, onderaan het nieuws bericht zie je de foto die tijdens de race nog online stond. Via Twitter lieten ze weten dat ie altijd weer even langs mocht komen om gedag te zeggen :lol:

Prachtig dat ze er allemaal nog om kunnen lachen. Ook Mercedes vond het voorval niet erg, als je als 13 jarige bij een outfit begint en je net je 2e race rijd met hoge temperaturen :lol: