Menu
© Red Bull

"Een Nederlander komt ons team versterken"

25 reacties | 4589x gelezen
09-09-2012 16:37

mnmracer |

In een gesprek met RTL GP heeft Éric Boullier, de teambaas van Lotus Renault, laten weten dat er binnenkort weer een Nederlander in de formule 1 zou kunnen komen. Aan Allard Kalff liet hij weten: ''Ik kan je geen naam geven, maar binnenkort hoor je over een Nederlander ons team zal komen versterken''. Nu zijn er een aantal mogelijke kandidaten, maar de meest waarschijnlijke opties lijken Giedo van der Garde, die al een aantal jaar meestrijdt in de GP2, Nigel Melker, die dit jaar een aardig debuut heeft gemaakt in de GP2, of Robin Frijns, die dit jaar op weg is naar de titel in de World Series by Renault en wiens naam al bij verschilende formule 1-teams is gevallen.

Bron: RTL GP voorbeschouwing, 9 september 2012, 13:29


❮ Vorig bericht | Volgend bericht ❯

Reacties

bengelke
Diamond Member

oeioeioei, en just nu, nu het beter begint te gaan bij lotus:-? Dan een nederlander aanneme, is da geen zelfmoord?:-D:lol:

1 09-09-2012 17:05:22
CannonDale
Senior Member

Lol Bengelke. Jouw Jerommeke heeft vandaag laten zien dat hij het in ieder geval niet gaat worden :-P

Doe niks aan 'm af want ff instappen rije doe je niet zomaar, maar Boullier heeft zijn interesse duidelijk bij iemand anders liggen en schijnbaar een NLer :-D

09-09-2012 17:19:50
WerfieF1
Bronze Member

Nou ben erg benieuwd , wel leuk dat het om deze manier wordt medegedeeld. Op deze manier blijft iedereen toch nog even in spanning. Ik heb een hoop respect gekregen voor het huidige Lotus team aangezien ze het meer dan goed doen.

0 09-09-2012 17:26:46
addicted85
Silver Member

Het zal denk ik niet gelijk om een stoeltje gaan maar om opgenomen te worden in het talentenprograma.
Zelf denk ik dat Melker de meest logische keus is.

Giedo is al reserve rijder bij Caterham en lijkt mij niet dat hij die plaats laat lopen voor een van de reserve stoeltjes bij lotus.

En voor Frijns moeten we gewoon hopen dat die test bij sauber meer dan een gerucht is en die bij een goede uitvoeren misschien een vertrekkende perez kan vervangen.

Voor Melker zou het goed zijn dan stallen ze hem misschien bij het Lotus GP2 team ( dat volgens mij toch hoger aangeschreven staat dan Ocean) en kan hij misschien volgend seizoen een paar vrijdagtestjes meepakken.

2 09-09-2012 17:53:36
GPGert
Bronze Member

Als je goed hebt opgelet tijdens de race, dan heb je kunnen horen dat het volgens Olav Mol niet om een coureur gaat, maar om iemand die een plek krijgt in het management van Lotus.

@Redactie en met name dan aan Wilco: Check svp nog even je PB-tjes.

09-09-2012 20:15:40
MadMarkie
Diamond Member

[quote]Voor Melker zou het goed zijn dan stallen ze hem misschien bij het Lotus GP2 team ( dat volgens mij toch hoger aangeschreven staat dan Ocean) en kan hij misschien volgend seizoen een paar vrijdagtestjes meepakken.[/quote]

Daar zat ik ook aan te denken, Melker bij het GP2 team van Lotus.

10-09-2012 15:10:17
Indo-Lee
Gold Member

Mij maakt niet uit welke Nederlander het is en wat die gaat doen. Is altijd wel leuk als er een Nederlander aktief is in de grote wereld van de F1.

0 09-09-2012 20:43:43
pino73
Silver Member

Wat dacht je van een Nederlandse sponsor die het team komt verstevigen ??? Randstad die bv overstapt van Williams naar Lotus

1 09-09-2012 22:38:42
GPGert
Bronze Member

Nou Boullier had het wel over een persoon, niet over een merk.
Ik vond trouwens dat Allard Kalf hier tijdens het interview best op in had kunnen gaan. Hij kreeg een primeurtje cadeau en reageerde er eigenlijk nauwelijks op....

10-09-2012 00:25:06

Dan denk ik Melker of Van der Garde..

Als je naar de World series of Renault gaat, dan kom je uiteraard uiteindelijk terecht bij het team van: Renault... (dOh...:lol:)

Hoewel v/d Garde gewoon goed presteert, ondanks de kleine foutjes, ongemakken en pech doet hij het aardig goed en zie ik hem eerder op het toneel verschijnen....


Of.. (I hope I hope) dat een regionale dame (:-D) een entree gaat maken, genaamd Beitske visser? Aangezien ze al eerder een dame hebben geïntroduceerd, Maria de Vilota en deze Friese dame ook ontzettend goed overweg kan met veel PK's :-D

0 10-09-2012 01:12:49
addicted85
Silver Member

MMmm als we die reacties hierboven moeten geloven en het niet een van die 3 word dan zou je gaan denken aan max die in het talentenprograme opgenomen wordt ( weet trouwens niet of dat nou zo slim is)

En als hij het niet word kom je uit bij de de jongs en van asseldonks van deze wereld en dat lijkt me ook vergezocht.

Zelf begin ik er toch meer aan te denken dat het Melker wordt.
Vooral nu ik op een andere site heb gelezen dat hij zelf heeft gezegt dat hij dicht bij een stoeltje voor volgend seizoen is.

1 10-09-2012 20:34:27
Kampsie1
Senior Member

Max zal het niet zijn hoor,die wordt nauw gevolgd door red bull