Menu
© Red Bull

Ferrari toont respect voor Alonso

9 reacties | 3513x gelezen
09-09-2007 12:44

MadMarkie |

De president van Ferrari Luca di Montezemolo, sluit een toekomstige rijders overeenkomst met Alonso niet uit.

Bron: Feedmef1.com

Aangezien Alonso niet gelukkig is bij het McLaren-Mercedes team en de affaire rond het spionage verhaal er ook niet makkelijker op wordt, bestaat er een grote mogelijkheid dat Alonso op zoek is naar een ander team voor het volgende seizoen.

De relatie tussen Fernando Alonso, en Ferrari staat niet bekend om een liefdevolle relatie, maar volgens Luca di Montezemolo zou in de toekomst een samenwerking best mogelijk kunnen zijn.

''Alonso is een groot kampioen, hij is nog jong en niemand weet wat de toekomst brengt'', zegt Luca tegen de Spaanse krant Marca.

''Ik ben op dit moment erg blij met onze rijders, in het bijzonder dit seizoen was het erg moeilijk voor ons vanwege het wegvallen van Michael schumacher.
''We hebben zes van de twaalf races gewonnen, en we hebben misschien te weinig de kans benut van pech van andere teams, ook is dit het eerste jaar van Kimi bij Ferrari en moet je iemand de kans geven om zich aan te passen aan het team, maar we zijn op dit moment heel blij met onze rijders'', voegt Luca eraan toe.

Luca zegt: ''Op dit moment is Alonso geen gespreksonderwerp als rijder bij ons, wel is hij een goed coureur''.


❮ Vorig bericht | Volgend bericht ❯

Reacties

Sportivo
Bronze Member

Ai, ik verwacht me weer aan hopen insinuaties als zou Alonso alles nu opzettelijk doen om McLaren te kl*ten en Ferrari als bruidsschat een titel cadeau te doen.......

0 09-09-2007 12:56:02
Macho
Gold Member

Nou als zijn contract afloopt op naar Ferrari in 2009 op zijn vroegst of anders 2010!!

0 09-09-2007 13:26:08
xGarfieldx
Senior Member

Dat denk ik zelf niet dat ferrari door de zaak tegen McLaren met de eer er vandoor gaat, en ik zie Alonso echt niet voor die rode duivels gaan rijden, denk eerder dat ie dan weer kiest voor ING Renault team. Maar we gaan het afwachten

1 09-09-2007 15:43:52
mhendriks
Bronze Member

Volgens mij heeft Alonso ook al aangegeven dat hij nooit voor ferrari zal willen rijden omdat ze daar een voorkeursrijder hebben...
Maar ach, alonso zegt wel vaker dingen ;)

09-09-2007 15:53:12
Parabola
Bronze Member

Voor wat betreft de voorkeursbehandeling lijkt mij een team als Ferrari op het lijf geschreven voor een rijder van het kaliber Alonso en ook Luca di Montezemolo erkend dit nu.

De dodemans kus is al aan Kimi gegeven en terecht naar mijn mening. Raïkkonen heeft het bij McLaren niet laten zien en ook bij Ferrari bakt hij er niks van. Als Alonso naar Ferrari gaat betekent dat hij naar alle waarschijnlijkheid drie keer Wereldkampioen kan worden bij drie verschillende teams, een niet mis te verstane prestatie.

2 09-09-2007 19:59:29
denneke
Senior Member

als je alonso een zak geld voorhoud dan tekent hij wel bij de rooie

09-09-2007 20:18:44
F2003GA
Bronze Member

@ Parabola,

zoals als ik al eerder aangaf begrijp jij waarschijnlijk niet veel van Formule1.
Raikonnen heeft al behoorlijk wat overwinningen op zijn naam staan dus is een zeer grespecteerd coureur.
Een coureur kan nou eenmaal niet alle races winnen dus ook raikonnen niet.
Hij is net bij Ferrari en moet wennen aan een team daarnaast is hij ook afhankelijk van de auto net als ieder ander.
Leg mij maar eens uit wat hij anders doet als Masse ze hebben bijna net zoveel punten ......

09-09-2007 20:28:12
BMRacing
Bronze Member

Ik ben de laatste jaren liefhebber van Ferrari geweest dankzij de Jaren met Schumacher,Irvine en Barichello. Massa vindt ik nog steeds een vreemde combi. Kimi zie ik graag bij hun. Mocht Alonso daar ooit gaan rijden ben ik gelijk Ferrari. Het is toch zo'n verwaant huilebalkje. Dan zou ik liever een Vettel, Hulkenberger of Rosberg willen zien beetje mensen met talent, jong waar nog iets van te maken is.

Daarbij heeft Alonso nooit respect gehad voor Ferrari en heeft hun toen na modelinge toezegging laten zitten.

0 11-09-2007 17:06:31
;