Wilson: Klien zal het ook verliezen van Webber

Gepost door: Beduc op 27-12-2003 10:22 2627x gelezen

Wilson heeft toch nog het één en ander te melden, wellicht een laatste poging om bij een team in krediet te komen, maar misschien ook om zijn prestaties te verdedigen van het afgelopen seizoen. "Mark Webber als teamgenoot is niet eenvoudig", volgens Wilson Wilson denkt dat ook Christian Klien, waartegen hij het met zijn financiële middelen niet kon opnemen, het niet zal kunnen bolwerken tegen het geweld van Webber. "Mark laat zijn teamgenoten er slechter uitzien dan ze in werkelijkheid zijn. Webber is heel serieus bezig en werkt keihard. In de 5 races die ik hem heb zien racen heb ik hem geen enkele fout zien maken!" Ook tegen Zsolt Baumgartner kon hij het in de race om een stoeltje bij Minardi niet winnen. Ook hier waren de financiële omstandigheden doorslaggevend voor de keuze van Stoddart.

Bron: F1-club.be


Alle commentaren zijn eigendom van de posters. Formule1nieuws.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de commentaren.


Reacties op: Wilson: Klien zal het ook verliezen van Webber


Skyfox
Re: Wilson:"Klien zal het ook verliezen van Webber"
ach.....
Gepost op: 27/12/2003 11:55
Timmeh
Gepost op: 27/12/2003 12:03
maar klien rijdt wel het hele jaar ook al is ie langzamer en haalt ie geen punten voor de rest weinig verrassends timi
Gepost op: 27/12/2003 12:03
sjaak
Re: Wilson:"Klien zal het ook verliezen van Webber"
Komt Jos bij Jordan dan zal webber en klien verliezen van Jos. Misschien ook wel leuk voor Wilson om hier iets over te zeggen
Gepost op: 27/12/2003 13:50
Spyder
Gepost op: 27/12/2003 16:09
Het is zowiezo heel moeilijk om te concurreren met Mark Webber. Webber is de nummer 1 bij Jaguar en krijgt het beste materiaal. Het is algemeen bekend dat de tweede rijder bij Jaguar niet dezelfde voorkeursbehandeling krijgt als Webber. Ik denk dat hetzelfde is gebeurt met Justin Wilson. Ook het feit dat Jaguar BAR en Sauber voorbij moest laten gaan heeft ermee te maken dat ze zich te veel concentreren op de eerste rijder en de tweede rijder maar een beetje aan zijn lot overlaten. Ik hoop dat Jaguar niet alleen aan de eerste rijder gaat denken, maar ook aan de tweede. Die is net zo belangrijk om een goede plaats te verwerven in de constrecteurskampioenschap.
Gepost op: 27/12/2003 16:09
Macho
Re: Wilson:"Klien zal het ook verliezen van Webber"
Daarom rijdt deze Webber in 2005 ook voor BMW.Williamsf1.. of heel misschien voor Renault aangezien Flavio Briatore ook niet gek is! Maar ik denk persoonlijk Williams.. Webber past heel goed bij de Williams stal! Lijkt wel speciaal voor hem gemaakt..

line-up 2005
BMW.Williamsf1 Webber/Button of (RS wordt eruit gekickt!)
Renault Alonso/Webber
Gepost op: 27/12/2003 17:02
Nereival
Gepost op: 27/12/2003 17:16
Ik geloof niet dat het algemeen bekend is dat Webber bij Jaguar een voorkeursbehandeling krijgt...Ik geloof dat mensen die conclusie trekken en er aan voorbij gaan dat Webber helemaal niet zulke geweldige teamgenoten heeft gehad. Pizzonia en Wilson zijn beide nou niet direct topkwaliteit lijkt me. Webber is gewoon een uitstekende coureur waarvan er op deze planeet maar weinigen rondlopen. Dan is het in mijn ogen ook logisch dat een dermate goede coureur zijn teamgenoten ruim verslaat...zkere als deze min of meer in het diepe gegooid worden. Ik geloof niet in voorkeursbehandelingen, ik geloof in Mark Webber zijn kwaliteiten... Nerv...
Gepost op: 27/12/2003 17:16
mrjopie
Re: Wilson:"Klien zal het ook verliezen van Webber"
Kijk het lijkt mij gewoon logisch! Webber rijd al best lang alweer in de F!! En dan kun je gewoon niet zo even als nieuw coureur het toppie doen! Dat is gewoon onmogelijk! En ik denk dat je dan harder moet werken en meer inzet moet hebben! En ik denk dat wilson dat niet had! En dat is jammer want nu zit hij al zonder stoel!

Mrjopie
Gepost op: 27/12/2003 17:14
f1freak
Re: Wilson:"Klien zal het ook verliezen van Webber"
Mark Webber is een top coureur, hij heeft de status van eerste rijder zeker verdiend, al vind ik ook dat ze de andere coureur niet mogen vergeten.
Helaas is het Wilson niet gelukt sneller te zijn dan Mark Webber, en het is nog maar de vraag of hij ooit weer f1 rijdt.
Gepost op: 27/12/2003 19:14
Referee
Re: Wilson:"Klien zal het ook verliezen van Webber"
Zolang Webber goed blijft presteren, zal iedere coureur hem niet bij kunnen houden...hier rijdt een toekomstig wereldkampioen.
Gepost op: 27/12/2003 19:59
LaaF-One