Menu
© Red Bull
Nieuws

Verstappen volgend jaar jongste wereldkampioen?

9 reacties | 784x gelezen
02-11-2018 08:28

ewald | Vanwege zin jonge leeftijd heeft Max Verstappen al vele records op zijn naam staan.

Bron: Red Bull

Hij is net 21 geworden. Als Max Verstappen volgend jaar wereldkampioen zou worden dan is hij de jongste coureur ooit die dat gehaald heeft. Red Bull gaat er alles aan doen om dat te gaan verwezenlijken.

"We kijken erg uit naar het komende seizoen. Het doel is om Max Verstappen de jongste wereldkampioen ooit te maken. Als die dat wil worden moet dat in de komende twee seizoenen gaan gebeuren. We gaan ervoor om dat volgend jaar al voor elkaar te bereiken."

"Het zal moeilijk worden om het volgend jaar te realiseren met een nieuwe motor leverancier. Maar we hebben het ons wel als doel gesteld om vanaf de eerste race meteen voor het kampioenschap te gaan. Door het nu tegen iedereen te vertellen hebben we ook geen excuses meer." Aldus Helmut Marko


❮ Vorig bericht | Volgend bericht ❯

Reacties

Speedster
Bronze Member

Als het Honda zou lukken een betrouwbare en compentatieve motor te leveren in zo'n korte tijd, zou dat waanzinnig knap zijn. Een team, chassis en coureur is er....nu nog die verrekte motor. Succes Honda...ik hoop het.

3 02-11-2018 12:50:38
F1Fan76
Moderator

Inderdaad, de motor is momenteel het enige waar het tekortdoet. Zoals je al aangeeft, de rest is al op orde.

02-11-2018 12:52:58
Boekel
Junior Member

Zo'n korte tijd? Ze hebben al 4 jaar op rij lopen prutsen.

05-11-2018 15:08:44
Speedster
Bronze Member

Lopen prutsen?? Ik denk dat Mclaren de boosdoener is dat Honda geen goede ontwikkeling heeft kunnen maken. Wat Honda nu in 1 jaar heeft gepresteerd is bij Mclaren in die 2 jaar niet gelukt. Mclaren heeft geprutst (of verprutst).

07-11-2018 08:15:22
f1stevie
Silver Member

het zou idd heel vet zijn mocht Max volgend jaar LH van zijn troon kan stoten!
maar net als iedere rijder geeft Max ook een snelle en betrouwbare motor nodig,
ik hoop dan ook dat het Honda er eindelijk in slaagt om zo'n motor te bouwen...
red- bull is ook niet dom dus denk ik wel dat ze weten waarmee ze bezig zijn.

1 02-11-2018 17:05:51
Jan1947
Bronze Member

@Stevie, Ik denk dat je bedoelt dat Red Bull NIET dom is

02-11-2018 17:20:12
f1stevie
Silver Member

idd Jan , even recht gezet :-)

0 03-11-2018 09:37:25
Geeke
Silver Member

Een hoop wishful thinking natuurlijk maar ik zie de combinatie Honda RB niet gelijk scoren. Men doet ons geloven dat jet beter dan ooit gaat met Honda, slechts een paar pk van de top. Mar kijk naar de Torro Rosso, die staan altijd achter de Renaults. Ze zullen beiden nog verder ontwikkelen dus ook de Renault zal beter worden. Misschien verslaat Hulkemberg de RB wel volgend jaar. :)

1 04-11-2018 10:30:20
F1Fan76
Moderator

Inderdaad, ik verwacht ook geen wonderen in 2019 als RB met Honda motoren op de grid staat. Wel verwacht ik een stap voorwaarts. Je kunt het chassis van Toro Rosso natuurlijk niet vergelijken met die van RB, dus dat die het niet bijzonder goed doen is geen verassing. Maar we zullen zien, ben wel erg benieuwd.

05-11-2018 12:33:15
;