Menu
© Formule1nieuws.nl
Nieuws

Formule1nieuws.nl zoekt testers!

19 reacties | 852x gelezen
20-02-2017 10:30

Schuki | Wil jij je steentje bijdragen aan het vernieuwde Formule1nieuws.nl? De redactie is op zoek naar leden die willen helpen met het testen en gebruiken van de nog te lanceren site.

Bron: Formule1Nieuws.nl

Er wordt al geruime tijd gewerkt aan een nieuw, fris design voor Formule1nieuws.nl. Vorig jaar kreeg het uiterlijk al een kleine update en het is tijd om de site aan te passen aan de eisen en wensen van 2017. Maar dat kan natuurlijk niet zonder testgegevens! Daarom is de redactie op zoek naar leden die hun mening willen geven over de nieuwe layout.

Ben je lid en voel je je geroepen om een handje te helpen? Reageer dan onder dit bericht of stuur een PM naar Schuki.

De redactie van Formule1nieuws.nl


❮ Vorig bericht | Volgend bericht ❯

Reacties

bengelke
Gold Member

Als jullie dan toch gaan wijzigen, willen jullie dan ook ees de emoticans heractiveren? Thx

1 15-02-2017 17:12:41

Dat is nog wel een van de dingen die op mijn lijstje staan Bengelke

15-02-2017 19:09:02

Het zal mij wel leuk lijken, ik doe zelf opleiding Medewerker beheer ICT. dus misschien vallen er nog wel dingetjes op of leer ik nog een beetje meer over html, css, php, enz....

0 15-02-2017 23:03:04
Misjab
Gold Member

Julli weten me te vinden......

0 16-02-2017 05:09:59
DeDas
Member

Pm sturen blijft hangen, maar help graag mee!

0 16-02-2017 13:21:15
Camiel221
Nieuwspress

natuurlijk doe ik mee

0 16-02-2017 18:31:01
Difuser
Senior Member

Als ik jullie kan helpen, doe ik het graag !!!
Ik hoor het wel !!!!

1 18-02-2017 14:21:34
Difuser
Senior Member

Ik reageer even op deze manier, ik hoop dat het werkt. Ik heb een bevestiging van jullie gehad om te helpen met de nieuwe opzet. Is ook bevestigd middels een bericht. Ik kan de nieuwe opzet alleen zien als ik ben ingelogd, die laat ik altijd aan staan. Ik kan alleen helemaal niks doen op de 'nieuwe site' !!!
Ik kan niet scrollen, krijg / zie geen nieuws en ik kan ook geen berichten beantwoorden of sturen vanuit de mail box. Ook zijn er bepaalde 'prive gegevens' zichtbaar, zoals naam en email adres.
Dit is op dit moment de enige manier om jullie een berichtje te sturen, ik hoop dat het aankomt.
Op mijn mobiel kan ik het nieuws nog gewoon volgen dus ik mis niks ;-)
Ik hoor graag van jullie. Groeten Difuser.

20-02-2017 22:22:52
F1ner
Bronze Member

Ik wil jullie ze wel mee helpen

0 20-02-2017 12:54:39
bengelke
Gold Member

zo te lezen zijn er vrijwilligers genoeg, dan zou ik ook eens aan de mg denken ;-)

2 20-02-2017 14:32:28

En waarom wil jij niet meewerken Bengel?

Ik ben zeer zeker bezig met de Grand Prix Manager. Maar door al die eisen van jou duurt het allemaal wel iets langer :P

20-02-2017 15:08:51
bengelke
Gold Member


schuki schreef:
En waarom wil jij niet meewerken Bengel?

Nu, ik wil der graag bij helpen. Als gij me de punten opstuurt, die zowel de rijders, as teams hebben, doe ik men best om het te verwerken

20-02-2017 19:56:43
Camiel221
Nieuwspress

hey schuki ik denk dat je dit al weer, maar de notificatie bij mijn account etc. werken niet, ik weet niet of daar belangrijke dingen tussen komen te staan want heb er nu twee maar kan ze niet bekijken

2 20-02-2017 15:27:53

Fixed!

20-02-2017 16:14:30
Camiel221
Nieuwspress

top schuki!

20-02-2017 22:19:42
Sparks
Member

Als het niet te gek veel tijd kost wil ik wel helpen.
Ik ben zelf ook ict'r.

0 20-02-2017 16:21:53
f1stevie
Silver Member

op mij mag je ook rekenen indien nodig, al heb ik geen enkel ervaring in dit soort dingen!

0 20-02-2017 17:23:47
haastig
Senior Member

Ik wil graag een steentje bijdragen. Dus hou me op de hoogte en je krijgt reacties. Groeten, Henk

0 20-02-2017 19:16:21
Rolograaf
Rookie

Veel aanmeldingen. Waar kan ik achteraan de rij aansluiten?

0 10-03-2017 20:37:52
;