Deel dit bericht

Iedereen een fantastisch 2017!

Gepost door: bvonk op 31-12-2016 23:59 288x gelezen

De redactie van Formule 1 nieuws wenst iedereen een hele fijne jaarwisseling en uiteraard de allerbeste wensen voor 2017.

Hopelijk een jaar zonder haat en ellende in de wereld en een spannend Formule 1 seizoen. Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Bron: Formule1Nieuws.nl


Alle commentaren zijn eigendom van de posters. Formule1nieuws.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de commentaren.


Reacties op: Iedereen een fantastisch 2017!


Misjab
RE: Iedereen een fantastisch 2017!
Gelukkig nwjaar voor alle lezers en moderators van deze site. Hopelijk een jaar vol spanning nwe records (jongste WK?) en mooie artikelen, leuke en respectvole discussies etc.
Tot spoedig (na de katers ????)
Gepost op: 01/01/2017 07:12
EvDelft
RE: Iedereen een fantastisch 2017!
Ook vanuit het altijd mooie Lelygat een goed nieuwjaar gewenst aan iedereen. Op naar een nieuwe wereldkampioen.
Het beste aan iedereen en goede gezondheid en geluk gewenst.
Gepost op: 01/01/2017 08:54
f1stevie
RE: Iedereen een fantastisch 2017!
dank je ook van mij kant de beste wensen voor 2017 en een goed nieuw f1 seizoen vol met spanning en hopelijk met een paar teams die ons verrassen .
Gepost op: 01/01/2017 09:21
bengelke
RE: Iedereen een fantastisch 2017!
allemaal de beste wensen, en laten we hopen dat we, in 2017, veel duels belgie - holland in de f1 krijgen. Denkelijk neemt belgie wel de bovehand, ma das afwachten..........
Gepost op: 01/01/2017 13:43
EvDelft
Gepost op: 01/01/2017 15:25
Dank je voor de lach op mijn gezicht. Geweldig. :)
Gepost op: 01/01/2017 15:25
crasher
RE: Iedereen een fantastisch 2017!
Ook vanuit Winterswijk iedereen een fantastisch 2017 gewenst.
Ook ik hoop op veel spannende wedstrijden en hopelijk nog een live F1 trip.
Verder hoop ik dat iedereen weer veel plezier gaat beleven aan het 2017 seizoen.
Gepost op: 02/01/2017 02:18
Misjab
RE: Iedereen een fantastisch 2017!
Winterswijk, lelystad,..... waar komt die foto uit sinapore vandaan dan? ????????
Gepost op: 02/01/2017 06:17
Schuki
Gepost op: 02/01/2017 08:46
Misjab schreef: Winterswijk, lelystad,..... waar komt die foto uit sinapore vandaan dan? ????????
Waarschijnlijk omdat iedereen Singapore wel herkent, maar Winterswijk of Lelystad.... ;)
Gepost op: 02/01/2017 08:46