Red Bull heeft beslist

Gepost door: bengelke op 18-08-2013 11:49 3369x gelezen

Het Duitse magazine Sport-Bild geeft ons de berichtgeving dat ze bij Red Bull een beslissing hebben genomen over de opvolging van Mark Webber bij Red-Bull Racing.

Het zou niet Kimi Räikkönen of Fernando Alonso worden, gelijk de geruchtenmolen al een tijdje beweert. Ze hebben gekozen voor een rijder uit hun opleidingsprogramma, Toro Rosso, namelijk voor Daniel Ricciardo. Ricciardo zijn carrière is succesvol geweest. Hij is namelijk al meerdere jaren actief voor het junior team van Red Bull: Toro Rosso.

Bron: Bild


Alle commentaren zijn eigendom van de posters. Formule1nieuws.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de commentaren.


Reacties op: Red Bull heeft beslist


FerrariFTW
Re: Red Bull heeft beslist
Nog steeds geruchten, maar het zou mooi zijn.
Gepost op: 18/08/2013 12:23
f1watch
Re: Red Bull heeft beslist
Dat zijn speculaties en verhitte discussies ook over.

Anders zou het junoirprogramma een farce zijn als van daaruit geen coureurs mogen rijden bij het moederteam.

Ik ben benieuwd hoe Ricciardo gaat doen in de Red Bull. wordt een topper of een flopper.
Gepost op: 18/08/2013 12:24
jesper801
Gepost op: 18/08/2013 13:19
Tja, ik weet niet of ik dit nog moet geloven. Pas als RBR een officiele uitspraak gaat doen zal ik het geloven.
Gepost op: 18/08/2013 13:19
pino73
Re: Red Bull heeft beslist
Zolang RedBull niet met een statement!! komt neem ik deze berichten met een grove korrel zout
Echter zou het wel weer eens tijd zijn dat RedBull een rijder uit hun eigen opleidingsprogramma opneemt
Denk dat Ricciardo het wel goed zou doen echter denk ik dat ze door deze beslissing het constructeurs kampioenschap volgend jaar wel kunnen vergeten
Gepost op: 18/08/2013 14:29
leo1954
Re: Red Bull heeft beslist
Ricciardo is ook het meest logisch. Alonso is al helemaal lachen, die willen ze echt niet hebben.
Gepost op: 18/08/2013 14:30
FFerarri
Re: Red Bull heeft beslist
Als dit waar is dan zet ik in op deze teams voor 2014
Ferrari: Alonso-Raikonnen
Red Bull: Vettel-Riccardo
Lotus: Grosjean-Massa? hulkenberg of di resta
Mercedes: Hamilton-Rosberg
Mclaren: Button-Perez

@leo
er waren wel degelijk geruchten dat mateschitz graag alonso wou hebben dus helemaal onzin was het echt niet dit kwam van meerdere sites
Gepost op: 18/08/2013 17:01
LinkeSoep
Re: Red Bull heeft beslist
Ik hoop dat het waar is, want het zou de enige juiste beslissing zijn. Hij verdient het gewoon meer als Kimi en Alonso, hij heeft zich namelijk opgewerkt naar het zitje.
Gepost op: 18/08/2013 17:31
SosaXXX
Re: Red Bull heeft beslist
@ Linke Soep:

Alonso is begonnen in een Minardi...is toen naar Renault gegaan en vervolgens naar Ferrari

Kimi is ook begonnen bij een klein team, nl. Sauber , dus ze hebben zich alle 3 "omhoog gereden" Hamilton bijv. niet zo zeer , die is gelijk in een McLaren gestapt (en heeft toen wel laten zien dat -ie kan rijden)

Dus wat je zegt over Raikkonen en Alonso klopt niet echt helemaal, maar Ricciardo is wel goed bezig om in dit rijtje thuis te horen...
Gepost op: 18/08/2013 21:37
MikelS
Gepost op: 19/08/2013 11:14
Leo, Waarom zou Red Bull Alonso niet willen hebben? Zit de schrik er bij je in dat je niet elk raceweekend zou kunnen juichen, omdat wonderboy eens een degelijke teamgenoot naast zich heeft die ook niet met zich laat sollen? Red Bull is eigenlijk wel verplicht om een van die Toro Rosso rijders naast Vettel te zetten, anders kunnen ze hun rijdersprogramma gewoon diep de grond inpompen!
Gepost op: 19/08/2013 11:14