Menu
©

Van der Garde valt in voor Kovalainen

44 reacties | 3816x gelezen
21-03-2012 14:36

Misjab |

Giedo van der Garde, test -en reserverijder van het Caterham F1 Team, zal deze dagen invallen voor Heikki Kovalainen, de eerste rijder van het team.

Bron: Telegraaf.nl

Heikki voelt zich niet helemaal lekker, en is niet in staat te voldoen aan al zijn sponsor - en promotieverplichtingen in en rondom Kuala Lumpur deze dagen.

Het betreft zover dus alleen nog maar vervanging voor deze promotie activiteiten, maar indien Heikki zich zaterdag nog niet optimaal voelt, zal Giedo eerste keus zijn om voor hem in te vallen.


❮ Vorig bericht | Volgend bericht ❯

Reacties

lars75
Diamond Member

Wordt dan wellicht een druk programma met erg veel kilometers :-)

En de trainingen, kwalificaties en races van het GP2 en ook dan ook nog eens alles m.b.t. de F1. Ik denk dat Heikki wel weer voldoende hersteld zal zijn, anders wordt het letterlijk hard zweten voor Giedo :-)

2 21-03-2012 14:39:43
stevegek
Silver Member

Ziek zijn en dan zo veel moeten reizen in zulke korte tijd, en zulke extreme sportieve prestaties leveren... en dan HERSTELLEN voor nog zo'n prestatie? Zal me benieuwen.

Weet niet of dit voor Giedo goed is, want die moet ook HEEL wat doen. Of je dan de conditie en concentratie hebt om je eerste F1 race te rijden.... op hoop van zege, of iig finishen, mocht hij rijden.

21-03-2012 14:57:20
bengelke
Gold Member

lars zegt:[quote]anders wordt het letterlijk hard zweten voor Giedo[/quote]
da nie alleen lars, wie weet word em ook nog ees geklopt door een rus, maja, dan is goed voor de waarde van giedo ;-)

21-03-2012 15:47:38
Starscream
Bronze Member

WTF
Niet mooi voor Heiki maar GO Giedo GO :)

*oeps niet goed gelezen misleidende titel.

1 21-03-2012 15:37:43
lars75
Diamond Member

De titel lijkt in beginsel misleidend maar is dat geen zins. Giedo zal Heikki bij officiële zaken van het team vervangen i.v.m. ziekte :-)

21-03-2012 15:42:52
Mr_Hond
Gold Member

Hahaha wat een naai streek.
Ik weet zeker dat bij het lezen van de titel er een paar bobbels in wat broekjes kwamen en na het lezen van het stukje gelijk weer weg waren.
Hahah goed gevonden.

Leuk voor Giedo maar de Caterham is toch niet de wagen zoals het team hoopte en zonder goede test tijd in eens gaan racen kan alleen maar slecht uitpakken.

2 21-03-2012 15:57:32
MadMarkie
Diamond Member

[quote]Leuk voor Giedo maar de Caterham is toch niet de wagen zoals het team hoopte en zonder goede test tijd in eens gaan racen kan alleen maar slecht uitpakken.[/quote]

Als men dat al weet dat hoeft Giedo zich toch geen zorgen te maken, de wagen is al slecht en dan kun je er niet meer uithalen dan erin zit. Dat weten dan alle teams ook, als jij dat weet ;-).

21-03-2012 16:02:01

Mr_Hond zegt[quote]Ik weet zeker dat bij het lezen van de titel er een paar bobbels in wat broekjes kwamen en na het lezen van het stukje gelijk weer weg waren.[/quote]

Weet niet waar jij opgewonden van raakt maar ik krijg echt geen bobbel in m'n broek van het lezen van schijnbaar 'opwindend' nieuws. :-P

Zou trouwens jammer voor Heikki zijn maar een mooie kans voor Giedo.Niet dat het wat word want daar gaat meer tijd in zitten.

21-03-2012 18:07:10
FerrariFTW
Silver Member

Niet te geloven wat je met geld kan bereiken..

2 21-03-2012 16:07:31
lars75
Diamond Member

Ja klopt FerrariFTW, hij heeft één of ander dubieuze Maleisiër omgekocht om Heikki te infecteren met één of ander mysterieuz virus.

Heb je geen andere oneliner?

21-03-2012 16:15:52
Chauf
Silver Member

Leuk, wat zo'n artikel teweeg kan brengen. Alsof je een steen midden in een mierenhoop gooit. Kijk eens wat voor leven er in zit!
So what, met heel veel geluk mag hij wat rondjes rijden over het circuit, als opvulling. Daarna mag hij gewoon weer het hok in. Maar een grote groep Hollanders met een te chauvinistische blik zijn dan wel tevreden gesteld.
Get a live!

21-03-2012 17:53:52
ladyf1
Senior Member

Hihi hier ook geen bobbel in mn broek :-P

Ik hoop voor Heikki dat hij snel weer op knapt, maar inderdaad, na het weekend graag.
Zou wel heel gaaf zijn voor Giedo. Race 2 en hij mag gewoon al meedoen!
Wie weet rijdt hij een goede race, rijdt zn teammaatje finaal de oren van zn hoofd. En zit hij volgend jaar in een Ferrari. Je weet het niet ;-)

1 21-03-2012 18:22:35
Nereival
Silver Member

Ik denk dat die Giedo dit jaar nog best kans maakt om in een Ferrari te stappen. Dan ga ik er gemakshalve vanuit dat zijn schoonvader vast wel zo'n rood bakkie in een van z'n garages heeft staan, en dat hij best bereid is die uit te lenen aan schoonzoon-lief.

Ik zag die Giedo pas zowaar bij Studio Sport opduiken waar hij haarfijn uitlegde hoe fysiek zwaar de formule 1 wel niet is, en waar hij ons wilde doen geloven dat de manier waarop hij de F1 binnen is gekomen nu eenmaal de enige manier is waarop dat tegenwoordig kan. Dit alles vertelde hij terwijl hij met zijn hoofd tegen een gele skippybal drukte en gewichtige stuurbewegingen stond te maken.

Wat een aanfluiting die man. Ik zou m best het voordeel van de twijfel willen geven, maar als ik hem dan weer ergens op TV zie, of wat van hem lees krijg ik toch weer zo'n "ow jah"-momentje. T is niks, en t wordt niks.

21-03-2012 21:01:23
Vaillant
Bronze Member

iedereen ziet Giedo onderhand dit weekend de race rijden, het zal leuk zijn weer en Nederlander in de F1 te hebben, maar dit weekend komt te vroeg. hij zit daar nog is zijn leerproces en een GP2 is toch wel wat anders als een F1. het kan goed gaan maar hij kan ook verschrikkelijk afgaan.

0 22-03-2012 09:13:17
wicked
Moderator

Vingers gekruisd voor Nederlands bloed in de race :-D

0 22-03-2012 11:02:00
dickyduks
Silver Member

ik hoop dat hij mag rijden vanweekend en zich goed in de kijker rijd en geen stomme dingen uit haald.
maar aan giedo is dat wel toe vetrouwd we wachten af.

1 22-03-2012 16:21:50
Nereival
Silver Member

@lars75,

Ik vraag me oprecht af waarom juist jij mij hier belachelijk maakt, en mij beledigt door mijn verstandelijke vermogens in twijfel te trekken. Immers, zodra dergelijke verwensingen in jou richting worden geslingerd ga je klikken, en worden er reacties verwijdert. Ik heb er op zich geen moeite mee dat jij cq de redactieleden dit laten staan, maar ik vind het wel bijzonder hypocriet. Er heeft een draadje "aandacht" in het forum gestaan, en ook de aanleiding daarvan kwam uit jouw hoek. Het zou je sieren als je dan op zijn minst zelf het goede voorbeeld zou geven.

On topic:

Als de meester zo bevooroordeeld is zal het niet meevallen voor mij een voldoende te halen bij een tentamen over het hoofdstuk Van der Garde. Ik denk dan ook maar dat ik van het examen afzie in de hoop dat jij je aan de belofte in de laatste zin houdt.

22-03-2012 19:28:55
;