Menu
©

Verstappen naar een topteam?

22 reacties | 4439x gelezen
19-08-2004 19:41

f1monaco | Het Forsythe Racing team, een topteam uit de Champcar series wil Jos Verstappen inlijven voor 2005. Dit meldt RaceReport. De Champcar klasse is herstellende van een moeilijke periode. Veel teams hadden de Indy Racing League verkozen boven de Champcar. Dit was commercieel aantrekkelijker dan de Champcar, maar door de komst van getalenteerde rijders, zoals voormalig Formule1 rijder Justin Wilson en voormalig Le Mans winnaar Guy Smith, is de klasse nieuw leven ingeblazen. Volgens de zaakwaarnemer van Verstappen, Huub Vermeulen, richten ze nog steeds op de Formule1. Ze willen voor de jaarwisseling nog duidelijkheid hebben, anders gaan ze zich waarschijnlijk op een andere raceklasse richten. Het team rondom Verstappen zou ook in gesprek zijn met een grote potentiƫle sponsor.

Bron: Sbsonline.nl


❮ Vorig bericht | Volgend bericht ❯

Reacties

Jeroennie
Silver Member

Doen! Een coereur hoort te racen!

Liever vooraan in de Champcars, dan achteraan in de Formule1, wat jullie?

2 19-08-2004 20:05:18
Lollypop
Silver Member

Helemaal gelijk Jeroennie!

19-08-2004 20:20:40
f1monaco
Bronze Member

laten we hopen dat jos verstappen de groote sponser binnen haalt en toch weer in de formule 1 terecht komt want dat is de koningklasse van de autosport maar is dat niet zo dan zijn in de andere klasses genoeg mogelijkheden om bij een goede topteam in te stappen want daar is jos hot the boss

19-08-2004 20:21:19
crasher
Silver Member

Ik had het wel geweten racen in een champcarwedstrijd is altijd spannender dan als werkzoekende een beetje te gaan karten.
JOS THE CHAMPCAR BOSS :clap: :clap: :clap:

0 19-08-2004 20:33:00
thedutchdevil
Silver Member

Ik hoop dat Jos dat gaat doen.........
Maar,dat wil hij vast weer niet.

0 19-08-2004 20:37:59
MadMarkie
Diamond Member

AAAAAAAAAAAAAAAAAA zeg me dat jos deze aanbieding aanpakt met beide handen, hoe krijgen we champcar in nederland poppie , want echt het is gaaaaaaaaaaf.

doeeeeeeeen jossssssssss aaaaaauuuubbbbbb, jonge jonge , als hij dit niet doet is zijn laatste kans dat hij nog naam gaat maken in de race wereld als het om internationaal gaat , zie arie luyendijk.

0 19-08-2004 21:36:46
marieke8
Silver Member

Volgens de zaakwaarnemer van Verstappen, Huub Vermeulen, richten ze nog steeds op de Formule1. Ze willen voor de jaarwisseling nog duidelijkheid hebben, anders gaan ze zich waarschijnlijk op een andere raceklasse richten.

Ze geven niet op he, een ding moeten we toegeven ze zijn wel doorzetters. Maar ik denk dat Jos sobiezo niet bij een minder team moet gaan rijden, alleen bij Sauber en hoger en zo niet dan idd een andere klasse

0 19-08-2004 22:04:57
LaaF-One
Gold Member

Nou als Jos verstandig is pakt die deze kans, en gaat die zich hier op richten, en laat die de Formule 1 voor wat het is.

Maar ik heb zo'n vermoeden dat Jos Verstappen hier nee tegen zegt en als nog de Formule 1 in wilt.:-(

Laaf

0 19-08-2004 22:20:34
JServet
Rookie

de managers zijn eindelijk aan het samenwerken.
Huub Vermeulen????
Ik vraag me af waar Raymond Rothengatter is.

0 19-08-2004 22:37:17

Leuk voor Jos, hoop dat ie daar nog eens goed kan laten zien waar hij echt goed in is. Dat zijn natuurlijk verschillende dingen, zoals spinnen, grasmaaien, grind verzamelen ruzie maken en een beetje racen...

1 19-08-2004 22:42:54
mayo
Bronze Member

mocht Jos de F1 in gaan word dat bij Sauber of Jaguar denk ik achteraan wil Jos niet meer rijden! Jaguar kan wel geld gebruiken van Verstappen, die ingesprek is met een grote geldschieter naar verluid.

Mocht het geen F1 worden zal dat eind 2004 begin 2005 duidelijk zijn en zal Jos naar Amerika gaan of naar DTM, Audi heeft ook veel interesse in onze Jos The Boss.

Als het aan mij ligt zie ik Jos liever in het DTM, want dan kunne alle fans hem regelmatig LIVE in actie zien! Alleen denk ik dat als Jos in Amerika kampioen word dat toch weer de opstap naar F1 is.

We zullen het moeten afwachten maar dat Jos gaat racen in 2005 is zeker!

19-08-2004 23:21:13
AnGeLeYe
Bronze Member

Perridon...wat is dat een koningsklasse. Het maakt niet uit hoe je het wend of keert. Overal heb je betere courreurs en iets mindere courreurs. Alleen is het in de F1 heel duidelijk zichtbaar.
Typetjes als Bruni en Klien horen niet thuis? Denk je dat die gasten zomaar in een auto worden gezet, en ze moeten gassen. Ze moeten zich op een of andere manier hebben bewezen. En ja misschien zijn ze niet zo heel goed..maar oordeel niet te hard over ze..

0 21-08-2004 10:05:16

Tuurlijk niet, dit is pas echt om te lachen...
De kans dat Villeneuve terugkeert is een stuk reeeler dan dat Verstappen weer in een F1 bolide plaats kan nemen. Heintje Davids kan niet blijven terugkomen, eens is het echt voorbij, ook al heet je Jos Verstappen !

0 21-08-2004 15:29:50
;