McLaren-Honda toont de nieuwe MP4-30

Gepost door: bvonk op 29-01-2015 16:48 2401x gelezen

Na Lotus, Force India en Williams heeft nu ook McLaren-Honda afbeeldingen na buiten gebracht van de nieuwe wagen. De nieuwe samenwerking met Honda heeft niet gezorgd voor een compleet nieuwe livery, het blijft vooral zilver en zwart maar de neus krijgt wel rode accenten. Op de zijkant staat nog niets, er is dus waarschijnlijk nog ruimte voor een nieuwe hoofdsponsor. Onderaan is nog een filmpje te vinden waarin Fernando Alonso aangeeft wat hij denkt en hoop van de nieuwe wagen en het team en van de wagen zelf.

2015 Presentatie wagens

TeamPresentatie wagenDatum presentatie
MercedesW061-2-2015
RedBullRB11nnb
WilliamsFW3720-1-2015
FerrariSF15-T30-1-2015
McLarenMP4-3029-1-2015
Force IndiaVJM0821-1-2015
Toro RossoSTR1031-1-2015
LotusE2326-1-2015
SauberC3430-1-2015

Bron: McLaren.com

Vorig bericht | Volgend bericht

Alle commentaren zijn eigendom van de posters. Formule1nieuws.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de commentaren.


Reacties op: McLaren-Honda toont de nieuwe MP4-30


F1ner
Re: McLaren-Honda toont de nieuwe MP4-30
Ik vind de kleuren wat tegenvallen eigenlijk , had echt verwacht dat ze terug naar het rood wit zouden gaan . hopelijk zijn de prestaties van de wagen beter dan de kleuren . Honda laat nog wel veel zilver toe vind ik .
Gepost op: 29/01/2015 17:09
Tomsche
Gepost op: 29/01/2015 17:21
Kleuren kunnen nog veranderen, Williams was ook donkerblauw tot kort voor Australia vorig jaar. Rood wit ging zowiezo niet gebeuren, Ornaje maakt een reele kans, maar zal van sponsors afhangen zekers Wat me vooral opvalt is de lange neustip, de Williams en de Lotus hebben zoals verwacht een tot halverwege de vleugel, deze steekt er ver over
Gepost op: 29/01/2015 17:21
-BMR-
Re: McLaren-Honda toont de nieuwe MP4-30
Nog meer dan genoeg plek voor de kleur van een nieuwe hoofdsponsor.
Gepost op: 29/01/2015 18:18
bvonk
Re: McLaren-Honda toont de nieuwe MP4-30
Meestal vind ik de McLaren het mooiste maar dat heb ik bij deze niet. Had eigenlijk ook wel een echt andere livery verwacht, niet wit/rood uit het verleden maar toch wel iets anders dan vorig jaar.

Maar goed, het gaat uiteindelijk om wat de wagen op de baan doet, zal ook nog niet makkelijk zijn maar alles is nu aanwezig om weer echt succesvol te worden.
Gepost op: 29/01/2015 18:49
Het5eWiel
Re: McLaren-Honda toont de nieuwe MP4-30
Mee eens, BenVonk...men had van de gelegenheid gebruik mogen maken met een meer onderscheidende paintjob te komen; al lees ik ook alweer verhalen dat het e.e.a. nog voor de start van het seizoen kan veranderen

Desalniettemin vind ik het een te gekke F1 bolide...die neus is erg anders dan wat de anderen tot nu toe lieten zien...het vooraanzicht is prachtig, je ziet de luchtstromen nu al verdeeld worden naar bargeboards en sidepods...erg gelikte voorwielophanging van boven en waanzinnige stepped frontwing...

Hij heeft mijn vote so far...vette bak
Gepost op: 29/01/2015 19:36
Niiek
Re: McLaren-Honda toont de nieuwe MP4-30
Technisch gezien ziet de auto er prima uit maar ik vind de livery echt vies tegenvallen! Hier had McLaren veel meer mee kunnen doen! Hoop dat deze weer mee kan strijden voor podiumplekken/overwinningen in 2015.
Gepost op: 29/01/2015 19:43
Geeke
Gepost op: 30/01/2015 08:45
Nouja kleuren vind ik niet zo spannend maar hopelijk trekken ze hier een lange neus mee naar Mercedes ;) Nog 41 dagen en we zullen meer weten.
Gepost op: 30/01/2015 08:45