Nieuwe Caterham toch nog onthuld

Gepost door: Panoz op 28-01-2014 16:24 2071x gelezen

Na wat aanloopproblemen heeft Caterham toch vandaag de nieuwe CT05 onthuld. Het team deed de onthulling net als veel andere teams in de pitstraat van het circuit in Jerez Om 15:00 vanmiddag werd de nieuwe Caterham door kersverse Caterham coureur Marcus Ericsson de garage uitgereden en wat vrijwel direct opviel, is dat het team gekozen heeft voor weer een andere oplossing voor de neus. De nieuwe Caterham heeft nog wel dezelfde groene livery als vorig jaar maar de voorkant van de auto is vergeleken met vorig jaar flink op de schop gegaan.

Bron: Formule1nieuws.nl/Twitter

Vorig bericht | Volgend bericht

Alle commentaren zijn eigendom van de posters. Formule1nieuws.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de commentaren.


Reacties op: Nieuwe Caterham toch nog onthuld


Omega
Re: Nieuwe Caterham toch nog onthuld
Ik vind het niet een mooi ontwerp maar het lijkt mij als leek 1 van de oplossingen waarbij de meeste schone lucht onder de auto door kan wat zo belangrijk is. Zal mij benieuwen.
Gepost op: 28/01/2014 16:28
Gallardo
Gepost op: 28/01/2014 16:48
1 prijs hebben ze in ieder geval al binnen, de meest idiootste neus van allen. Echt verschrikkelijk, dacht dat de ToroRosso erg was met die Dildo voor aan maar deze is nog erger om te zien.
Gepost op: 28/01/2014 16:48
DeLaRosa
Re: Nieuwe Caterham toch nog onthuld
Dit ontwerp doet mij een beetje denken aan de March 711. Alleen zat daar de voorvleugel er bovenop.

March 711
Gepost op: 28/01/2014 19:23
Hell_Pet
Re: Nieuwe Caterham toch nog onthuld
Haha, ik vind het zo leuk hoe iedereen los gaat op die neuzen dit jaar. Dildo dit, dildo dat. Fantastisch. Het is ook gewoon weer een foei lelijke neus.
Gepost op: 28/01/2014 19:59
DeLaRosa
Re: Nieuwe Caterham toch nog onthuld
Ook doet deze Caterham mij denken aan de Ferrari 312T4 uit 1979. Waar de neus er ook als het ware onder vandaan komt

Ferrari 312T4
Gepost op: 28/01/2014 20:36
crash2000
Re: Nieuwe Caterham toch nog onthuld
Kan er weinig anders van maken dan: Wat een afschuwelijk groen gedrocht.
Als hij net zo hard gaat als hij lelijk is dan worden ze kampioen dit jaar:lol:
Gepost op: 28/01/2014 20:45
easycom
Re: Nieuwe Caterham toch nog onthuld
Tis echt wennen die neus. En die kleur!!!
Gepost op: 28/01/2014 21:09
mhendriks
Gepost op: 28/01/2014 22:32
nieuwsflash: Caterham is een sponserdeal aangegaan met Durex;)
Gepost op: 28/01/2014 22:32
Slayer-fan
Gepost op: 29/01/2014 01:53
Ik denk ook dat elke team meerdere neuzen hebben ontworpen voor het geval dat er 1 totaal mis is.
Gepost op: 29/01/2014 01:53
Niiek
Re: Nieuwe Caterham toch nog onthuld
Als ik Giedo was was ik ook al lang en breed vertrokken.. man man man