Ferrari stelt de F14 T voor

Gepost door: MikelS op 25-01-2014 16:09 2591x gelezen

Ferrari heeft vandaag de F14 T voorgesteld. Het team hoopt met deze bolide nog eens het Wereldkampioenschap te winnen. Opvallend is dat de neus van de F14 T er anders uitziet, dan bij de presentaties van hun rivalen. Ferrari heeft voor een platter concept gekozen. Ferrari zal volgende week in Jerez met de nieuwe wagen testen. Alle ogen zijn gericht op technisch directeur James Allison die vorig jaar van Lotus overstapte. Hieronder de foto’s:

Bron: Formule1nieuws.nl

Vorig bericht | Volgend bericht

Alle commentaren zijn eigendom van de posters. Formule1nieuws.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de commentaren.


Reacties op: Ferrari stelt de F14 T voor


J-TuRismo
Re: Ferrari stelt de F14 T voor
Apart, die bolling die abrupt ophoudt en overgaat in de neus, die zelf wel mooi is.

Ergens in Zuid Amerika zwemmen dolfijnen rond met dergelijke neuzen. En....tsja met Fiat op de neus hebben we toch te maken met een revival van de Multipla.
Gepost op: 25/01/2014 16:17
easycom
Gepost op: 25/01/2014 17:16
Een dolfijn met het Down Syndroom???
Gepost op: 25/01/2014 17:16
Mathon
Re: Ferrari stelt de F14 T voor
Tja, ik ben er nog niet uit of ik deze neus mooi vind of niet.

Wat ik wel interessant vind is dat de 4 teams die we tot nu toe gezien hebben (Williams, Mclaren, Lotus en Ferrari) alle vier voor een andere oplossing gekozen hebben.

Ben benieuwd of iemand het ei van Columbus heeft gevonden of dat iemand de plank volledig mis heeft geslagen.
Gepost op: 25/01/2014 17:27
LinkeSoep
Re: Ferrari stelt de F14 T voor
Ik vind de Ferrari helemaal niet lelijk, er is al zoveel commentaar geweest dat de auto's lelijker zouden worden. Maar dat is naar mijn mening uitgebleven. Alleen vraag ik mij af of die vleugel flex heeft, mij lijkt dat dit makkelijk gebeurt bij dit ontwerp.
Gepost op: 25/01/2014 19:30
f1stevie
Gepost op: 25/01/2014 19:47
ze komen ieder met een andere neus, wel vreemd, het word het jaar van" wie de beste neus geeft word wk" mijn lijkt het dat de neus van de Ferrari meer lucht kan verplaatsen of inzuigen dan de MClaren die we gisteren gezien hebben, pas op ik kan volledig mis zijn , want ik ken niets van neuzen :-)
Gepost op: 25/01/2014 19:47
Baremans
Re: Ferrari stelt de F14 T voor
Voor mij veruit de lelijkste van degenen die ik tot hiertoe gezien heb. Hoe zeggen ze dat in het Engels? So ugly that only it's mother can love it.
Dus ik vermoed dat Ferrari fans hem wel mooi zullen vinden ;-)
Gepost op: 26/01/2014 08:39
Baremans
Re: Ferrari stelt de F14 T voor
oh en die dolfijn met down syndroom, dat zal de Beluga wel wezen. Effe Googelen dat beest en je ziet de gelijkenis.

Hoewel de Airbus Beluga er nog meer op trekt.
Gepost op: 26/01/2014 08:43
easycom
Re: Ferrari stelt de F14 T voor
Ik kende dat beestje al...mooie dolfijn. Daar kan de F14 T niet aan tippen lijkt meer op de neus van de fiat multipla.
Gepost op: 26/01/2014 15:00
J-TuRismo