McLaren presenteert de nieuwe auto

Gepost door: rob1981 op 24-01-2014 23:26 2170x gelezen

McLaren heeft vandaag haar nieuwe auto aan het publiek laten zien. Hiermee was het in Woking gevestigde team de eerste van alle teams die de wagen openbaar maakte. Dit gebeurde in de stijl van de 21e eeuw: Online. Jenson Button en Kevin Magnussen zullen de MP4-29 dit jaar de sporen gaan geven op negentien circuits die de Formule 1 dit jaar aandoet. Na een teleurstellend 2013 is McLaren uit op revange. Ondanks het verliezen van hoofdsponsor Vodafone zegt McLaren over voldoende financiële middelen te beschikken om een compentatief jaar tegemoet te gaan. Na veel geruchten dat de wagen misschien in oranje geverfd zou gaan worden heeft het team besloten terug te stappen naar de kleur grijs. Het team rijdt in 2014 voor het laatst met de Mercedes krachtbron voor ze in 2015 terug keren naar Honda. De motor waar McLaren haar grootste successen mee behaalde. Het lijkt in alles erop dat 2014 voor McLaren een overgangsjaar word.

Bron: Formule1Nieuws.nl


Alle commentaren zijn eigendom van de posters. Formule1nieuws.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de commentaren.


Reacties op: McLaren presenteert de nieuwe auto


DeLaRosa
Re: McLaren presenteert de nieuwe auto
Wat een plaatje! McLaren heeft wederom een kunstwerkje geleverd. chapeau! Dit grijs met zwart doet mij terugdenken aan de gloriedagen van de West McLaren's met David Coulthard en Mika Hakkinen.
Gepost op: 24/01/2014 23:40
easycom
Re: McLaren presenteert de nieuwe auto
Yep...is een knappe bolide!
Gepost op: 25/01/2014 01:06
J-TuRismo
Gepost op: 25/01/2014 01:25
Als je deze bolide ziet in vergelijking met de sneak peak van Williams is dit ontwerp veel geslaagder. Ik vind het een beeldige oplossing voor het 'fallus'probleem. Die kleurstelling is verder helemaal top. Zwart met zilver staat zoveel beter dan dat lelijke 'rocket red'.
Gepost op: 25/01/2014 01:25
Hell_Pet
Re: McLaren presenteert de nieuwe auto
Veeeel beter dan eerst. Al vind ik het glimmende zilver nog steeds niet zo heel mooi.
Gepost op: 25/01/2014 02:08
Sicko
Re: McLaren presenteert de nieuwe auto
McLaren heeft een schitterende bolide ontworpen. Het enige minpuntje qua uiterlijk vind ik de verplichte smalle achterspoiler.
Ben benieuwd naar de definitieve versie van de andere teams.

En nog meer benieuwd of er nog een beetje te gassen valt met de nieuwe motoren.
Gepost op: 25/01/2014 09:17
f1stevie
Gepost op: 25/01/2014 09:25
yep ziet er idd heel knap uit! en moet mijn uitspraken op de schets van de Williams intrekken! die miereneterneus valt echt nog mee en veel beter dan gedacht, moet zelfs toegeven dat ik hem mooi vind :-) mooie kleuren combie die MClairen , top! laat het nu maar beginnen
Gepost op: 25/01/2014 09:25
pino73
Re: McLaren presenteert de nieuwe auto
Mooie wagen vind alleen de neus niet mooi Het lijkt wel of de auto uitgerust is met een Massagestaaf !!! om het maar netjes uit te drukken
Zal trouwens wel een gevoelig ding zijn zo uitstekend Kan mij voorstellen dat deze er regelmatig af gereden gaan worden
Ben wel benieuwd hoe de fia er dan mee om gaat Want als dat stukje er af is begint de neus van de auto hoger als het reglement voor schrijft
Gepost op: 25/01/2014 10:32
cajos
Gepost op: 25/01/2014 17:10
Die nieuwe neus heeft wel de crashtest doorstaan dus die wordt er niet zomaar afgereden.
Gepost op: 25/01/2014 17:10