Red Bull presenteert de RB9

Gepost door: Panoz op 03-02-2013 15:13 1983x gelezen

Red Bull heeft vandaag in Milton Keynes de RB9 onthuld. Met deze auto zal het team gaan proberen om hun vierde achtereenvolgende titel binnen te slepen. De RB9 heeft net als vorig jaar nog steeds een getrapte neus, alleen is de ventilatiegleuf die vorig jaar in de neus zat nu verdwenen. Verder lijkt de RB9 sterk op de RB8 afgezien van de livery, waar nu de kleur paars aan is toegevoegd vanwege titelsponsor Infiniti. Hoewel de er op het eerste gezicht geen echt grote verschillen te zien zijn zei ontwerper Adrian Newey over zijn nieuwste creatie: “Dit is een hele revolutionaire auto… de duivel zit hem echt in het detail.” Aankomende dinsdag in Jerez zal de RB9 voor het eerst de sporen worden gegeven door Mark Webber. De Australiër zal de eerste twee testdagen voor zijn rekening nemen en Sebastian Vettel de resterende twee dagen.

Bron: espnf1.com/YouTube

Vorig bericht

Alle commentaren zijn eigendom van de posters. Formule1nieuws.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de commentaren.


Reacties op: Red Bull presenteert de RB9


Misjab
Re: Red Bull presenteert de RB9
Zijn die oostenrijkers KLEURENBLIND ???? blauw en paars vloekt als een zotte stier..... en dan ook nog die lelijke bobbelneus laten zitten., In iedergeval 1 prijs die RB niet gaat winnen dit jaar, de schoonheidsprijs.... bah..

Lotus nog op 1 voor mij
Gepost op: 03/02/2013 15:19
Panoz
Gepost op: 03/02/2013 16:07
Dat ze die flexibele bobbelneus onveranderd zouden laten had ik wel verwacht. Daar hebben ze vorig jaar al voordeel mee behaald natuurlijk dus waarom zou je het dan veranderen :lol: Zo'n kapje zou dan ook mee moeten veren en dat wordt natuurlijk lastig. [url=http://www.f1technical.net/development/382]Flexnose in action[/url]
Gepost op: 03/02/2013 16:07
leo1954
Re: Red Bull presenteert de RB9
RBR zal voor mij nooit de mooiste op de grid worden, feitelijk vind ik dat de Caterham met zijn fraaie echte Lotus kleuren en natuurlijk Ferrari met zijn legendarische kleur het mooiste. Die kies ik altijd als ik F2010 speel :-)
Als nu het tanken terug zou komen, worden de auto's ook veel mooier. Maar de livery van RBR vind ik niet mooi.
Gelukkig gaan de wagens nog al snel en heeft schoonheid van de kleurtjes weinig met de competitiviteit te maken.
Gepost op: 03/02/2013 16:19
MadMarkie
Gepost op: 03/02/2013 16:48
Schoonheid hoeft niet snel te zijn. Ik vind het geen lelijke wagen en van mij mag hij illegaal zijn. Als Vettel maar wint. De anti's en de haters komen weer uit hun hokje gekropen om te kwallebakken maar jongens het huilen wordt nog veel erger voor jullie met die illegale wagen aan top en Vettel die zijn vierde titel gaat pakken ;-)
Gepost op: 03/02/2013 16:48
0108daniel
Jammer hoor
Mooie auto, alleen jammer weer van de getrapte neus...
Gepost op: 03/02/2013 20:47
bvonk
Re: Red Bull presenteert de RB9
Zoals ik al dacht weinig verandering. Maar snel zal hij dit jaar ook zeker weer zijn maar hoop dat ze dit jaar meer tegenstand krijgen van de rest.
Gepost op: 03/02/2013 23:16
mika1
Gepost op: 03/02/2013 23:31
De auto oogt gewoon weer snel en dan verstoppen ze nog de geheimen natuurlijk. Als ik dan de Mercedes W04 zie, die lijkt hier niet in de verste verte op. Je kan niet alleen met een goede motor winnen. Verwacht niet veel van Mercedes dit jaar.
Gepost op: 03/02/2013 23:31