Menu
©

Sauber presenteert de C-32

12 reacties | 1497x gelezen
02-02-2013 16:08

rob1981 |

Sauber heeft vandaag haar nieuwe bolide voor het 2013 seizoen aan het publiek getoond. De coureurs Nico Hulkenberg en Esteban Gutierrez trokken na een toespraak de laken van de auto om hun nieuwe bolide te tonen aan het aanwezige pers en publiek. De grootste verandering aan de wagen is toch wel de livery die nu meer grijs dan wit bevat. Verder liet teambaas Monischa Kaltenborn weten dat de wagen een evolutie is van de C-31 die vorig jaar nog werd bestuurd door Sergio Perez en Kamui Kobayashi. Hoewel de wagen een doorontwikkeling is van de auto van vorig jaar heeft de C-32 opmerkelijk kleinere side-pods. De Duitser Nico Hulkenberg is erg tevreden met zijn nieuwe team. "We moeten verder bouwen op de solide basis die het team vorig jaar heeft neergezet. Het is een nieuw jaar met nieuwe kansen, en ik ga er voor de volle 100% voor" laat hij weten. Hier de eerste foto's van de Sauber C-32

Bron: Formule1Nieuws.nl


❮ Vorig bericht | Volgend bericht ❯

Reacties

Dexter
Silver Member

Mooie livery, het blijkt nu dat ik wel van grijs hou :lol: Nu nog hopen dat ze een potje kunnen breken, komend seizoen!

1 02-02-2013 16:12:40
Panoz
Moderator

Yep, supermooi!!! Lijkt al hard te gaan als ie stilstaat, mooie Stealthcar. Mooiste tot nu toe vind ik :-D

02-02-2013 16:14:48

De nieuwe Sauber is een plaatje! De livery lijkt trouwens heel erg op die van de HRT van 2010.

0 02-02-2013 16:34:15
Deefje
Silver Member

Het is een mooie wagen,hij doet mij een beetje denken aan de HRT in 2010.Met dit verschil dat de Sauber wel wat meer snelheid zal hebben dan de HRT.Dat hoop ik tenminste voor het team...

1 02-02-2013 16:37:16
Slayer-fan
Silver Member

Wow, wat grijs... Het is wel een flinke verschil met vorig jaar!

02-02-2013 17:07:44
Misjab
Gold Member

Spijt me, maar kan het niet met jullie eens zijn. Grijs is gewoon de saaiste kleur (tenzij zilver) en dit is een mega saaie livery in mijn ogen. Vind er geen bal aan. Hoop wel dat hij snel is, want sauber is een vd meest symphatieke teams,dus gun het ze wel.

0 02-02-2013 18:18:35
bvonk
Moderator

mooie wagen! Ben wel benieuwd wat dit team dit jaar kan laten zien. Zonder Perez maar wel met de Hulk en natuurlijk Kamui.

1 02-02-2013 19:19:52

[quote]mooie wagen! Ben wel benieuwd wat dit team dit jaar kan laten zien. Zonder Perez maar wel met de Hulk en natuurlijk Kamui.[/quote]

Sorry Ben, maar Kamui is er niet meer bij! :cry:

Vind de auto echt 100% beter eruit zien dan de C-31. En dan vooral de livery.

02-02-2013 19:30:44
WerfieF1
Bronze Member

Ik vind het de mooiste wagen tot nu toe, hoop dat de wagen net zo snel is dan dat hij eruit ziet. Ik vind het altijd weer verbazingwekkend dat zo'n oerdegelijk team als Sauber altijd moeite heeft om extra sponsors aan te trekken . . . . . .

Zou mooi zijn als Sauber volgend jaar met de top 3 teams kan meestrijden !

0 03-02-2013 03:09:22
F1Fan76
Silver Member

Mooie wagen, mooie kleuren en niet teveel reclame. Staat bij mij in de top 3.

0 03-02-2013 12:20:40
0108daniel
Senior Member

Dit is teminste een mooie F1 auto :D