Sauber presenteert de C-32

Gepost door: rob1981 op 02-02-2013 16:08 1394x gelezen

Sauber heeft vandaag haar nieuwe bolide voor het 2013 seizoen aan het publiek getoond. De coureurs Nico Hulkenberg en Esteban Gutierrez trokken na een toespraak de laken van de auto om hun nieuwe bolide te tonen aan het aanwezige pers en publiek. De grootste verandering aan de wagen is toch wel de livery die nu meer grijs dan wit bevat. Verder liet teambaas Monischa Kaltenborn weten dat de wagen een evolutie is van de C-31 die vorig jaar nog werd bestuurd door Sergio Perez en Kamui Kobayashi. Hoewel de wagen een doorontwikkeling is van de auto van vorig jaar heeft de C-32 opmerkelijk kleinere side-pods. De Duitser Nico Hulkenberg is erg tevreden met zijn nieuwe team. "We moeten verder bouwen op de solide basis die het team vorig jaar heeft neergezet. Het is een nieuw jaar met nieuwe kansen, en ik ga er voor de volle 100% voor" laat hij weten. Hier de eerste foto's van de Sauber C-32

Bron: Formule1Nieuws.nl


Alle commentaren zijn eigendom van de posters. Formule1nieuws.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de commentaren.


Reacties op: Sauber presenteert de C-32


Dexter
Re: Sauber presenteert de C-32
Mooie livery, het blijkt nu dat ik wel van grijs hou :lol: Nu nog hopen dat ze een potje kunnen breken, komend seizoen!
Gepost op: 02/02/2013 16:12
Panoz
Gepost op: 02/02/2013 16:14
Yep, supermooi!!! Lijkt al hard te gaan als ie stilstaat, mooie Stealthcar. Mooiste tot nu toe vind ik :-D
Gepost op: 02/02/2013 16:14
DeLaRosa
Re: Sauber presenteert de C-32
De nieuwe Sauber is een plaatje! De livery lijkt trouwens heel erg op die van de HRT van 2010.
Gepost op: 02/02/2013 16:34
Deefje
Re: Sauber presenteert de C-32
Het is een mooie wagen,hij doet mij een beetje denken aan de HRT in 2010.Met dit verschil dat de Sauber wel wat meer snelheid zal hebben dan de HRT.Dat hoop ik tenminste voor het team...
Gepost op: 02/02/2013 16:37
Slayer-fan
Gepost op: 02/02/2013 17:07
Wow, wat grijs... Het is wel een flinke verschil met vorig jaar!
Gepost op: 02/02/2013 17:07
Misjab
Re: Sauber presenteert de C-32
Spijt me, maar kan het niet met jullie eens zijn. Grijs is gewoon de saaiste kleur (tenzij zilver) en dit is een mega saaie livery in mijn ogen. Vind er geen bal aan. Hoop wel dat hij snel is, want sauber is een vd meest symphatieke teams,dus gun het ze wel.
Gepost op: 02/02/2013 18:18
bvonk
Re: Sauber presenteert de C-32
mooie wagen! Ben wel benieuwd wat dit team dit jaar kan laten zien. Zonder Perez maar wel met de Hulk en natuurlijk Kamui.
Gepost op: 02/02/2013 19:19
rob1981
Gepost op: 02/02/2013 19:30
[quote]mooie wagen! Ben wel benieuwd wat dit team dit jaar kan laten zien. Zonder Perez maar wel met de Hulk en natuurlijk Kamui.[/quote] Sorry Ben, maar Kamui is er niet meer bij! :cry: Vind de auto echt 100% beter eruit zien dan de C-31. En dan vooral de livery.
Gepost op: 02/02/2013 19:30
WerfieF1
Re: Sauber presenteert de C-32
Ik vind het de mooiste wagen tot nu toe, hoop dat de wagen net zo snel is dan dat hij eruit ziet. Ik vind het altijd weer verbazingwekkend dat zo'n oerdegelijk team als Sauber altijd moeite heeft om extra sponsors aan te trekken . . . . . .

Zou mooi zijn als Sauber volgend jaar met de top 3 teams kan meestrijden !
Gepost op: 03/02/2013 03:09
F1Fan76
Re: Sauber presenteert de C-32
Mooie wagen, mooie kleuren en niet teveel reclame. Staat bij mij in de top 3.
Gepost op: 03/02/2013 12:20
0108daniel
Re: Sauber presenteert de C-32
Dit is teminste een mooie F1 auto :D