Campos Meta 1 wordt Hispania Racing F1

Gepost door: SosaXXX op 03-03-2010 11:03 2450x gelezen

Campos Meta 1 zal de naam van het team hoogstwaarschijnlijk veranderen naar 'Hispania Racing F1'.

Jose Ramon Carabante, die vorige maand Campos overnam, vernoemt het team naar zijn eigen bedrijf genaamd 'Grupo Hispania' De naamsverandering zal echter nog wel moeten worden goedgekeurd door de FIA en de FOTA. In de Spaanse stad Murcia zal donderdag a.s. een persconferentie plaatsvinden, men verwacht ook dat de auto en coureurs van dit seizoen gepresenteerd gaat worden. Zoals bekend is, heeft Bruno Senna al een stoeltje, de verwachting is dat Karun Chandhok het andere stoeltje krijgt. Jose Maria Lopez en Pastor Maldonado hebben de meeste kans op de reserverijders plek. Dallara is inmiddels hard bezig om de auto af te monteren, de eerste Cosworth motoren zijn inmiddels ook al geleverd. Een shakedown is in de planning op het circuit van Imola, aangezien chassisbouwer Dallara niet ver daarvan verwijderd is. Er zijn ook geruchten dat Adrian Campos, de voormalig eigenaar, een functie krijgt als Vice-President.

Bron: f1today.nl/espnf1.com/


Alle commentaren zijn eigendom van de posters. Formule1nieuws.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de commentaren.


Reacties op: Campos Meta 1 wordt Hispania Racing F1


Mr_Hond
Re: Campos Meta 1 wordt Hispania Racing F1
En dit wordt het nieuwe logo!

http://www.fullfondos.com/dibujos/speedy_gonzales/speedy_gonzales.jpg
"¡Andale! ¡Andale! ¡Arriba! ¡Arriba! ¡Yii-hah!"
Gepost op: 03/03/2010 11:37
RaffaKimi
Re: Campos Meta 1 wordt Hispania Racing F1
@Mr_Hond

Hahahah, geweldig! Andalé!

OT: Tja, ik vind de naam persoonlijk minder. Net als dat ik USF1 niks vond & Force India niks vind, het word zo land gerelateerd.
Gepost op: 03/03/2010 11:53
shakedown
Re: Campos Meta 1 wordt Hispania Racing F1
Ik begin steeds meer twijfel te krijgen in die nieuwe teams, sommigen lukt het niet eens om met een auto te komen en hebben ze een auto, dan zijn ze vier tot 5 seconden te langzaam, met andere woorden rijdende chicanes. Juist dit soort teams zullen 'do or die-acties' uithalen waarmee ze de anderen in gevaar kunnen brengen. Ik betwijfel of dit een aanwinst is voor de F1.

En wat mij nog het meest verbaast is dat de FIA zoals gewoonlijk weer helemaal niets van zich laat horen, wat een nerds, pfff
Gepost op: 03/03/2010 12:29
EvDelft
Gepost op: 03/03/2010 13:21
Shakedown, Dan had jij zeker ook een bloedhekel aan Minardi? Die wist met een vier jaar oude auto nog altijd 'maar' op vier seconden per ronde gereden te worden. ;-) Bovendien is het nog niet zo lang geleden, dat het hele veld meer dan 7 seconden per ronde uit elkaar lag. Dat vond je dan zeker ook helemaal niets, al die Jordans, Minardi's en Arrowsen die maar niet een Ferrari konden inhalen? Het probleem met de nieuwe - echt nieuwe - teams is dat ze geen ervaring hebben om op terug te vallen. Ervaring koop je niet met mensen, ervaring doe je op met een groep mensen. Dus als Lotus en de anderen het lang genoeg volhouden, worden ze vanzelf sneller. Afkraken is altijd makkelijk, maar probeer het eens objectief te bekijken. Natuurlijk zijn die teams langzaam. Wat had je verwacht? Deze nieuwe teams hebben vanaf juni tijd gehad om een auto te ontwerpen én te bouwen. Normaal gesproken doet een Formule 1-team als Williams of Ferrari daar ongeveer 12 tot 14 maanden over. Ik vind het al knap dat drie van de vier teams aan de start verschijnt. En wat voor do-or-die acties verwacht je? Hooguit op elkaar. Prima toch? Actie door het hele veld.
Gepost op: 03/03/2010 13:21
2Fast4You
Re: Campos Meta 1 wordt Hispania Racing F1
@ Mr Hond LOOOOOOOOOOOOOOL is hijs fijn lach mij D O O D T hier hahaha leuk gevonden
Gepost op: 03/03/2010 14:22
SosaXXX
Re: Campos Meta 1 wordt Hispania Racing F1
Hmm, dus de eerste echte testdag is de vt op vrijdag.
Ik vind het al superknap als ze aan de start kunnen komen,
en van mij mogen ze een punt per auto krijgen als ze uberhaupt de race weten uit te rijden.
Misschien moest de wegingsfactor voor Hispania F1 in de managersgame worden aangepast naar, laten we zeggen, 10 of zo.
Gepost op: 03/03/2010 14:50
Mathon
Re: Campos Meta 1 wordt Hispania Racing F1
Ze kunnen de naam van het team nóg zes keer gaan veranderen, daar gaan ze geen kilometer harder door rijden.

Ze kunnen hun aandacht beter richten op het uberhaupt aan de start verschijnen.

Ik zie hun het niveau van Lotus en Virgin bij lange na niet halen. En zelfs deze teams hebben nog veel werk te doen.
Gepost op: 03/03/2010 15:15
Insure
Re: Campos Meta 1 wordt Hispania Racing F1
EV Delft heeft absoluut gelijk en degene die het niet met hem eens zijn spreken naar mijn mening absolute onzin. Ik ben het wel met hem eens.

In minder dan een jaar moesten de nieuwe teams een team opzetten. Lotus moest het zelfs in maar 4 maanden doen. Dan kan je toch ook niet meteen verwachten dat ze de gevestigde orde verrassen?

Jordan reed in 2005 ook stijf achteraan maar 5 jaar later wordt Force India genoemd als vijfde dit jaar. Het kan dus verkeren. Williams en McLaren begonnen trouwens ook achteraan. Ik snap het probleem niet.

Lotus heeft Gasgoyne, HRT F1 heeft Dallara( die kunnen best een goede auto bouwen, zie Honda 1999), Stefan GP hebben Toyota chassis en een wereldkampioen. Virgin heeft niet echt iets bijzonder maar is wel een echt rock and roll team. Een soort Jordan maar dan iets minder.
Gepost op: 03/03/2010 16:47
schumikimi
Re: Campos Meta 1 wordt Hispania Racing F1
Nou bedankt he MAX voor die dooie mussen die je ons belooft hebt, wat ben ik blij dat die man weg is zeg, maar heeft nog wel in zijn laatste dagen de F1 nog een flinke duw naar de afgrond gegeven, als hij niet zo koppig was geweest om alleen cosworth motoren toe te laten hadden we nu een mooi en solide Pro Drive F1 op de grid gehad, maar ja maxje wou zijn zin hebben he, en die wist het allemaal zo goed, nu zitten we dus met 2 klaplopers in de f1 de 1 nog erger dan de ander, ik vind het een schande voor de sport, en oh ja, kom maar op hoor met je budget plafond, je kunt nu zien hoeveel je met weinig kan

HELEMAAL NIKS DUS
Gepost op: 03/03/2010 17:53
SosaXXX
Re: Campos Meta 1 wordt Hispania Racing F1
Er zijn zelfs geruchten dat Volkswagen nauw betrokken is geweest bij de overname door Grupo Hispania.
Gepost op: 04/03/2010 01:49
Misjab